Karsten Onsrud ny adm.dir. i Aktiv Eiendomsmegling

(Oslo, 15.09.2017) Karsten Onsrud (46) er ansatt som ny adm.dir. og kjedeleder i Aktiv Eiendomsmegling. Karsten er et kjent navn i bransjen, med mer enn 20 års erfaring fra eiendomsmegling, ledelse og kjededrift i Eiendomsmegler Krogsveen.

- Jeg er svært glad for at Karsten har takket ja til jobben som Adm.dir. i Aktiv Eiendomsmegling. Karsten har lang erfaring fra eiendomsmeglingsbransjen og bringer med seg bred kompetanse på mange områder. Karsten er en fremoverlent person med stort kundefokus som passer meget godt med verdiene til Aktiv.  Jeg ser frem til å jobbe med Karsten og er overbevist om at han vil bidra til å styrke Aktiv-kjeden, sier styreleder i Aktiv Eiendomsmegling, Finn Magnus Rogne-Hansen

- Aktiv er en ambisiøs aktør i bransjen og jeg er imponert over veksten og resultatene som er skapt de siste årene. Aktiv har i mange år hatt som mål å få Norges mest fornøyde kunder, uansett bransje. Det er en strategi jeg har stor tro på og det representerer et verdigrunnlag jeg identifiserer meg med, både profesjonelt og personlig, forklarer Karsten Onsrud

- Det er mange flinke folk i Aktiv og jeg gleder meg til å bli kjent med både lokalkontorene og kjedeledelsen. Det at kjeden er eid av lokalbankene i Eika Alliansen representerer også en styrke med et stort potensial. Jeg ser frem til å utvikle kjeden videre sammen med nye kollegaer så nå er det bare å brette opp ermene og ta fatt på oppgaven, avslutter Karsten.

Karsten Onsrud tiltrer stillingen 20. september.

Kontaktpersoner:

Adm.dir. i Aktiv Eiendomsmegling, Karsten Onsrud. Mobil: 908 40 279

Styreleder i Aktiv Eiendomsmegling, Finn Magnus Rogne-Hansen. Mobil: 915 64 654, E-post: fmh@eika.no

Dette er Aktiv Eiendomsmegling

Aktiv Eiendomsmegling AS er eid av Eika Gruppen AS, og er Norges fjerde største eiendomsmeglerkjede med 66 kontorer og filialer. Aktiv legger stor vekt på at gode resultater oppnås gjennom fornøyde kunder, og har seks år på rad blitt kåret til å ha Norges mest fornøyde boligkunder. Dette er vi både stolte og opptatt av i hverdagen. Vi har tro på at meglere er forskjellig, og at dyktige meglere utgjør en forskjell både når man skal kjøpe og selge bolig.

Dette er Eika Gruppen og Eika Alliansen

Eika Alliansen består av 73 lokalbanker, Eika Gruppen AS og Eika Boligkreditt AS. Lokalbankene i Eika Alliansen har blant Norges høyeste kundetilfredshet både for personkunder og bedrifter og er en drivkraft for vekst og utvikling for sine lokalsamfunn. Nær og personlig kunderådgiving og fortsatt lokal tilstedeværelse der kundene er, skiller lokalbankene fra konkurrentene. Eika Gruppen er eid av lokalbankene og utgjør finanskonsernet i Eika Alliansen. Eika Gruppens visjon er «Vi styrker lokalbanken». Konsernet leverer komplette kundeløsninger innen bank, forsikring, sparing, pensjon, finansiering, kort og eiendomsmegling til lokalbankene. Eika Alliansen er en av de største aktørene i det norske finansmarkedet og den viktigste aktøren for mange norske lokalsamfunn. Alliansen har en million kunder, 3000 medarbeidere, 400 lokalbankkontorer og en samlet forvaltningskapital på over 360 milliarder. www.eika.no

Solid kvartalsresultat i Eika Forsikring30.10.2020 13:53:05 CET | Pressemelding

Samtidig som samfunnet preges av stigende smittetrend og usikkerhet grunnet lokale utbrudd av COVID-19, leverer Eika Forsikring gode resultater i tredje kvartal. –«Kundenærhet gjennom lokalbankene og fokus på analytiske prismodeller gir oss forutsigbarhet også i usikre tider. Skadebildet så langt i år er preget av Covid-19 med et høyt antall skader knyttet til avbestillinger på reiseforsikringen, men skadeprosenten i kvartalet og så langt i år er allikevel god på grunn av lavt storskadeinnslag på boligporteføljen og noe lavere frekvens på motorproduktene» sier adm.dir Trond Bøe Svestad.