Kan innovasjon standardiseres?

Innovasjon er nøkkelen for norske og internasjonale bedrifter som ønsker å styrke sin konkurranseevne inn i de neste tiårene, men kan innovasjon standardiseres? Standard Norge mener ja, og inviterer til digitalt frokostmøte 16. juni om nettopp dette.
Kan innovasjon standardiseres, spør Standard Norge på frokostmøte 16. juni.

Det er lett å tro at innovasjon og banebrytende nye oppfinnelser kommer fra frie tanker og kaos, men bedrifter som lykkes over tid og avler gjennombrudd og innovasjoner, har ofte god orden og struktur. Standardisering innen innovasjonsledelse handler om å jobbe systematisk med innovasjon. Det handler blant annet om å jobbe strukturert med terminologi, medarbeiderdrevet innovasjon og nødvendige prosesser for kvalitetssikring og kompetanseutvikling.

Til frokostmøtet kommer representanter fra Innovasjon Norge, Patentstyret, Konkurransetilsynet, Norges forskningsråd, KS, Open Innovation Lab Norway og Standard Norge.

Tid: 16. juni 2020 kl. 0830 – 1030

Sted: Webinar

Mer informasjon om frokostmøtet og påmelding.

Kan innovasjon standardiseres, spør Standard Norge på frokostmøte 16. juni.