Kamille lanserer ny podkast 6. mai!

Summa Summarum er en podkast om alle disse valgene vi tar. Ikke visste vi at de var selve livet!
Programleder og journalist Kjersti Kvam og psykolog og lykkeforsker Ragnhild Bang Nes inviterer en kjent gjest til hver episode i ny podcast.

I Norges største kvinneblads nye podkast Summa Summarum får du bli bedre kjent med spennende gjester, som Linn Skåber, Tuva Fellmann og Henriette Steenstrup.

Programleder og journalist Kjersti Kvam og psykolog og lykkeforsker Ragnhild Bang Nes inviterer en kjent gjest til hver episode, og lover et underholdende innblikk i gjestens liv og personlighet! Samtalene handler om hvordan valg, verdier og personlighet påvirker retningen livet tar. Er det mulig å forutse hvordan livet blir videre? Det finner vi ut på slutten av hver episode, når Ragnhild holder gjestens 80-årstale!

I første episode (6. mai) kan du høre Linn Skåber fortelle om barndommen, foreldrene, voksenlivet og hvordan hun takler medgang og motgang i livet. Lykkeforsker Ragnhild holder til slutt en fest av en 80-årstale for Linn!

Hør nye episoder av podkasten Summa Summarum hver torsdag!

Innhold/gjester i podkasten: Kjersti Kvam (kjersti.kvam@mac.com)

Utgiver Kamille/Egmont Story House: Kjersti Myhre (kjersti.myhre@egmont.com)