Juletraileren skal landet rundt – her stopper den
Den tradisjonsrike juletraileren er kjent gjennom reklamefilmen «Holidays are coming» som Coca-Cola viste første gang i 1995.
– Coca-Cola har lenge vært en del av norske juletradisjoner, og det har juletraileren også. Vi har allerede fått mange henvendelser fra publikum som spør om årets reiserute. Derfor er vi glade for at vi endelig kan avsløre hvilke norske byer og tettsteder som får besøk i år, sier Johanna Kosanovic, markedssjef for Coca-Cola i Norge.
I løpet av førjulstida blir det altså mulig å se den ikoniske juletraileren flere steder i Norge. Juletrailerens turné starter 26. november i Tromsø. Deretter stopper den i 21 tettsteder og byer over hele landet, med siste stopp i Oslo 21. desember.
Full oversikt ser du under.
Her stopper juletraileren, julen 2019
Tirsdag 26.nov Obs Tromsø
Torsdag 28.nov Obs Harstad
Lørdag 30.nov Obs Bodø
Mandag 02.des Obs Steinkjer
Tirsdag 03.des Obs City Syd
Onsdag04.des Obs Moa Ålesund
Torsdag 05.des Location Kino Bergen
Fredag 06.des Obs Lagunen Bergen
Lørdag 07.des Obs Horisont Bergen
Mandag 09.des Obs Haugesund
Tirsdag 10.des Obs Bryne
Onsdag11.des Obs Mariero Stavanger
Torsdag 12.des Obs Kvadrat Sandnes
Fredag 13.des Obs Lyngdal
Lørdag 14.des Moseid Bakeri i Vennesla
Mandag 16.des Obs Arendal
Tirsdag 17.des Obs Fokserød
Onsdag18.des Obs Jessheim
Torsdag 19.des Obs Rudshøgda
Fredag 20.des Obs Haugenstua
Lørdag 21.des Stortorget Oslo sentrum
Nøkkelord
Kontakter
Mette Vinther Talberg, kommunikasjonssjef, Coca-Cola European Partners Norge AS
mvinther@cokecce.com
mob: 99 69 69 82
Frida Keane, kommunikasjonsdirektør, Coca-Cola AS
keane@coca-cola.com
mob: +46 72 1470240
Bilder
Dokumenter
Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Robsrudskogen 5
1471 Lørenskog
+47 67 92 40 50http://www.coca-cola.no
Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
The Coca-Cola Company (TCCC) er verdens ledende produsent av alkoholfrie drikkevarer. Oppskriften på Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA, og i Norge kom Coca-Cola på markedet i 1926. Coca-Cola Norge eier og leder merkevarene mens Coca-Cola Europacific Partners Norge AS (CCEPN) har ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Fra produksjonsanlegget på Lørenskog, like utenfor Oslo, markedsføres og distribueres Coca-Cola®, Coca-Cola Zero Sugar®, Fanta®, Sprite®, Sprite zero®, Urge®, bonaqua®, fuzetea®, Powerade®, MER®, COSTA® og CHAQWA®. Coca-Cola Europacific Partners Norge har i overkant av 550 ansatte i Norge, og Coca-Cola Norge har rundt 10 ansatte.
Se www.coca-cola.no for mer informasjon.
Følg pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Nyheter fra Coca-Cola21.2.2024 13:37:40 CET | Pressemelding
Coca-Cola lanserer flere nyheter for det norske markedet – her får du oversikten.
Coca-Cola Creations: Feirer K-Pop med «limited edition»20.2.2024 14:30:24 CET | Pressemelding
Coca-Cola lanserer nå sitt nyeste produkt fra selskapets kreative Creations-univers: «Coca-Cola K-Wave Zero Sugar». Den nye smaken feirer K-Pop-bølgen og alle dens fans, og blir tilgjengelig i et svært begrenset opplag.
Coca-Cola: 25 år med norsk produksjon på Lørenskog19.12.2023 09:32:37 CET | Pressemelding
Det har gått 25 år siden verdens mest populære brus startet norsk produksjon på Lørenskog. – Nå ser vi frem mot de 25 neste, sier Carl Lescroart, administrerende direktør for Coca-Cola Europacific Partners Norge.
Her er Norges beste fotballklubber – på panting8.12.2023 09:29:23 CET | Pressemelding
Årets utgave av Pantedugnaden skapte ekstrainntekter for de deltakende klubbene på nærmere halvannen million kroner. To norske fotballklubber står igjen som Norgesmestere på panting.
«Finn frem julenissen i deg» oppfordrer Coca-Cola7.12.2023 09:50:51 CET | Pressemelding
Gjennom sin nye film, «Verden trenger flere julenisser», bruker Coca-Cola årets julekampanje til å sette fokus på gode hverdagsgjerninger. Ved å hylle hverdagsheltene – eller «nissene» om du vil – ønsker Coca-Cola å inspirere folk til å finne frem sin indre julenisse. I disse dager avløser den nye filmen klassikeren «Holidays are coming» på norske TV-skjermer.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom