John Mayer ute med nytt album - Sob Rock

Sob Rock, der det åttende studioalbumet fra den GRAMMY-Award-vinnende artisten, gitaristen og produsenten

Albumet er produsert av John Mayer selv med støtte fra Don Was, og er spilt inn i Henson Studios i Los Angeles.

Det er få som John Mayer. I tillegg til å selge over 20 millioner album over hele verden og håve inn milliarder av strømninger, har han vunnet syv GRAMMY Awards, for blant annet "Song of the Year" for låta "Daughters". Han er også innehaver av syv amerikanske topp-plasseringer på Billboards Rockalbum-diagram og har 25 bidrag på Hot Rock Songs-listen.

Singelen “Last Train Home” som ble sluppet i forkant av albumet (04.06.21) har allerede streamet over 19 millioner ganger på spotify og blitt sett over 7 millioner ganger på YouTube. Noe som bekrefter John Mayers enorme popularitet blant den lojale fansen.

Albumet som er noe preget av 80-talls rock, var i gang med å spilles inn allerede i 2018. Dette er et prosjekt som som har blitt lagt mye sjel og kjærlighet i.

Ta gjerne kontakt for mer informasjon.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Sony Music Norway på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.