Johan Arnt Vatnan forlater Nye Veier

Johan Arnt Vatnan har sagt opp sin stilling som utbyggingsdirektør i Nye Veier.

– Jeg skal benytte litt tid fremover til å finne nye arbeidsoppgaver og har ønske om å bruke min kompetanse og erfaring mer direkte inn i ledelse og støtte til prosjekter. Nye gjennomførings- og kontraktsmodeller blir i større grad tatt i bruk i næringen og her har jeg erfaring både fra bygge- og infrastrukturprosjekter, sier Johan Arnt Vatnan.

- Vi synes det er leit at Vatnan slutter. Han har vært med nesten siden oppstart og tilført selskapet verdifull kompetanse. Når han nå søker andre utfordringer, ønsker vi han lykke til, sier administrerende direktør Anette Aanesland i Nye Veier.

Vatnan har jobbet i Nye Veier siden 1. januar 2017. Han har hatt ansvaret for utbyggingsportefølje 1 som inkluderer E6 Ulsberg – Åsen i Trøndelag, E6 Kvænangsfjellet i Troms og Finnmark og E18 Tvedestrand – Langangen i Agder og Telemark.

Prosjektsjef Lars Bjørgård konstitueres i stillingen som utbyggingsdirektør fra og med 1. september.

Johan Arnt Vatnan har sagt opp sin stilling som utbyggingsdirektør i Nye Veier.