Invitasjon til pressekonferanse - årsresultat 2019 for Petoro/SDØE

Petoro AS inviterer til pressekonferanse i forbindelse med offentliggjøring av årsresultat 2019 for Statens direkte økonomiske engasjement (SDØE).

Til stede fra Petoro; administrerende direktør Grethe Moen, økonomidirektør Jonny Mæland og kommunikasjonssjef Christian Buch Hansen.

TID: Fredag 6. mars kl 10:00

STED: Petoros kontorer, Øvre Strandgate 124, Stavanger

Pressemelding og årsrapport (SDØE) er tilgjengelig på www.petoro.no kl 10.00 samme dag. Vennligst gi beskjed om deltakelse til epost presse@petoro.no eller til telefon +47 92 62 42 55.

59 milliarder til oljefondet fra Petoro første halvår 20198.8.2019 10:00:00 CESTPressemelding