Ingeniør Compagniet går globalt og blir Modis

Ingeniør Compagniet, født i Drammen i 1988, er godt etablert innen teknisk bemanning i Norge. Fra 1. mars går selskapet globalt som Modis. Modis er Adecco Groups internasjonale merkevare for formidling av spesialister innen IT og Engineering, en ledende aktør som har levert teknisk bemanning verden over i mer enn 40 år.

Maj-Britt Hope Løvaas, Managing Director Modis Norway, ser frem til å utvide mulighetene for både kunder og kandidater. Ingeniør Compagniet går globalt og blir Modis.

Maj-Britt Hope Løvaas, Managing Director Modis Norway, utdyper:

– Formelt er det kun varemerket som endres. Vi er de samme menneskene med genuin interesse for teknologi som fortsatt skal matche de beste ingeniørene med muligheter som passer dem perfekt i lokalmiljøet. Vi ser frem til å bli en del av Modis for å øke mulighetene til våre kunder og konsulenter innen tekniske fag. Samtidig utvides muligheter for spennende oppdrag til å gjelde IT:

Engineering: olje og gass  |  energi |  infrastruktur  |  maritim  |  bygg og anlegg

IT: infrastruktur og nettverk  |  test og ledelse  |  utvikling  |  brukerstøtte

Modis Norway har kontorer i Oslo, Drammen, Bergen og Trondheim.

Velkommen til modis.no.

Maj-Britt Hope Løvaas
Managing Director Modis Norway
maj-britt.loevaas@modis.no

Følg saker fra Adecco Group

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Adecco Group på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Adecco Group