Ifor Williams Norge

Ifor Williams fornyer samarbeidsavtale med lokal motorsportklubb

NMK Hamar og Ifor Williams har inngått en ny samarbeidsavtale. Avtalen er skrevet for 2 år med opsjon for forlengelse. Dette er den viktigste sponsoravtalen vi har, sier Geir Gransbråten i NMK Hamar, og uttrykker stor tilfredsstillelse ved fortsatt å ha Ifor Williams med på laget.

Markedssjef Kim Brandsnes, Ifor Williams (t.v.) og Geir Gransbråten, fra NMK Hamar, er glade for å ha fått avtalen på plass. Foto: Ifor Williams Norge AS.

-Avtalen gjør det mulig fortsatt å arrangere vår populære cup; Ifor Williams Cup (som består av sammenlagtresultat av tre løp), og avholde vårt tradisjonelle biltrallelotteri som er en viktig inntektskilde for klubben, sier Geir Gransbråten i NMK Hamar.

-Vi har i mange år hatt samarbeid med Ifor Williams på biltrallelotteriet og de to siste år også i forbindelse med Ifor Williams Cup, men nå har vi fått på plass en avtale som beskriver totalsamarbeidet bedre og har en lengre tidshorisont. Noe vi er meget fornøyde med, avslutter Gransbråten.

-Forlengelsen av sponsoravtalen med NMK Hamar er et resultat av at alle parter er fornøyde med samarbeidet vi har hatt gjennom mange år. Klubbens store aktivitetsnivå og den frivillige innsatsen som gjøres i form av både dugnad og tilrettelegging er rett og slett imponerende, sier Kim Brandsnes, markedssjef hos Ifor Williams Norge AS.

Han fortsetter,

-For oss så er det viktig å samarbeide med aktører som gir noe tilbake. Både cup’en og biltrallelotteriet har en stor verdi for oss, og er et viktig ledd i den lokale merkevarebyggingen. I tillegg tar vi også vårt samfunnsansvar med å gi noe tilbake, til en organisasjon som drives av frivillighet og et aktivitetstilbud som gir positive ringvirkninger både for store og små, avslutter Brandsnes.

Kort om NMK Hamar:

NMK Hamar er en regional klubb med medlemmer primært fra kommunene Ringsaker, Stange, Hamar og Løten. Klubbens aktiviteter er bilsport, med arrangementer i Bilcross, Crosskart, Rallycross og Rally. NMK Hamar har sitt eget motorsportsanlegg, Vendkvern Motorbane, beliggende på grensen mellom Hamar og Ringsaker kommuner.

Klubben har ca 230 medlemmer fra 6 – 70 år. 20% av medlemmene er under 19 år.

NMK Hamar har ingen ansatte, men baserer all aktivitet på medlemmenes dugnadsinnsats. Det legges ned 7- 8.000 dugnadstimer i året i utvikling, vedlikehold og arrangementer.

Vi avholder åpen trening hver uke gjennom hele sesongen og arrangerer 5 – 6 offisielle løp i året, hvorav 1-2 løp har NM-status. Klubben er tilsluttet Norges Bilsportforbund som hovedorganisasjon.

Kort om Ifor Williams:

Ifor Williams Norge AS er norgesimportør av det anerkjente og etterspurte tilhengermerket Ifor Williams Trailers, og er Norges største importør av biltilhengere. Tilhengermerket er blant de mest fremgangsrike i verden, og har i en årrekke hatt en meget god markedsutvikling i Norge.

Med over 80 forhandlere plassert over hele Norge har selskapet hovedkontor, butikk og distribusjonssenter på Rudshøgda i Ringsaker kommune.

Bilder

Last ned bilde
Last ned bilde

Om Ifor Williams Norge

Ifor Williams Norge
Rudsvegen 9
2360 Rudshøgda

62 34 41 41http://www.iwt.no/

Selskapet har i overkant av 80 merkeforhandlere, og hovedkontoret ligger i Ringsaker kommune.

Følg pressemeldinger fra Ifor Williams Norge

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Ifor Williams Norge på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Ifor Williams Norge