ice

ice kåret best på kundeservice

Del
Etter en omfattende testing av de 143 største kundesentrene i landet, ble ice tildelt prisen for beste kundesenter 2019 uavhengig av bransje. I tillegg ble ice kåret til best på kundeservice i bransjekategorien bredbånd og en sterk andre plass i kategorien mobil. Prisutdelingen tok sted under Call Center-dagene i går kveld.
Foto: ice
Foto: ice

I følge juryens begrunnelse skåret ice høyt på alle områder og svarer kundene raskt. Kundebehandlerne beskrives som hyggelige, serviceinnstilte, kunnskapsrike, engasjerte og lyttende.

- Dette er helt fantastisk. Vi brenner for god kundeservice. Jeg er enormt imponert og stolt over innsatsen fra mine kollegaer, spesielt agentene som snakker med kundene våre hver dag. Det er mye hardt arbeid bak en slik pris og anerkjennelse, sier Kjetil Totland, direktør for kundeservice i ice.

Kundeserviceprisen er en årlig test gjennomført av SeeYou som tester de største kundesentrene i Norge. Alle sentrene måles ved at 25 reelle kunder vurderer dem etter kriterier som: Mottak og velkomst, ventetid, kundebehandlernes løsning, avslutning og totalinntrykk. Undersøkelsen gjennomføres av SeeYou i forbindelse med Call Center Dagene hvert år i regi av Confex.

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Lenker

Om ice

ice
ice
Nydalsveien 18B
0484 Oslo

21 00 00 00http://www.ice.no

Vår visjon er å vokse ytterligere som en unik og annerledes mobiloperatør, som hver dag kjemper for å bli Norges mest anbefalte selskap.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye