ice best på kundeservice for andre året på rad
For andre år på rad kåres ice til vinner av Kundeserviceprisen, en årlig test av de 181 største kundesentrene i Norge. Ifølge juryens begrunnelse leverer kundebehandlere hos ice på et meget høyt nivå, både på telefon, e-post og Messenger. Resultatene tyder på høy kompetanse, god kontroll og et virkelig ekte kundefokus.
- I ice har vi et mål om å ha landets mest fornøyde mobilkunder. God kundeservice har derfor vært et prioritert satsingsområde for oss over flere år, og det er utrolig gøy å se at det gir resultater. Denne prisen gir oss enda mer inspirasjon til å stå på videre og skape gode kundeopplevelser, sier Kjetil Totland, direktør for kundeservice i ice.
Alle sentrene i undersøkelsen måles ved at 25 reelle kunder vurderer dem etter kriterier som mottak og velkomst, ventetid, kundebehandlernes løsning, avslutning og totalinntrykk. Undersøkelsen gjennomføres av SeeYou i forbindelse med Call Center-dagene.
Spesielt stolt etter ekstra krevende arbeidssituasjon
Årets Call Center-dager er utsatt til oktober grunnet korona-situasjonen, og dagens prisutdeling ble derfor gjennomført digitalt, med avspilling av ulike filmer for hver klassevinner.
Etter Norge stengte ned for to måneder siden, viste kundebehandlerne våre stor fleksibilitet, tilpasningsdyktighet og godt humør og kom raskt i gang med hjemmekontor.
- Jeg er spesielt stolt over å se hvor godt mine kolleger har håndtert en krevende arbeidssituasjon de siste ukene. Og så vil jeg rette en stor takk til kundene våre for at de har vist tålmodighet og forståelse i en periode der vi har måttet redusere bemanningen på våre kundesentre for å sikre tryggheten for våre ansatte, sier Totland.
Mer informasjon om Kundeserviceprisen og årets prisutdeling finner du her.
Nøkkelord
Kontakter
Pressetelefon
For journalister. Ikke sms.
Bilder
Om ice
Vår visjon er å vokse ytterligere som en unik og annerledes mobiloperatør, som hver dag kjemper for å bli Norges mest anbefalte selskap.
Følg pressemeldinger fra ice
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra ice på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra ice
ice når milepælen 800 000 privatkunder15.12.2023 05:30:00 CET | Pressemelding
ice har nå nådd 800 000 privatkunder. Denne prestasjonen markerer en imponerende vekst på over 100 000 kunder det siste året, som er blant den raskeste veksten i selskapets historie.
Nå kan du designe neste sesongs skiskytterlue14.12.2023 06:30:00 CET | Pressemelding
ice, Craft og Norges Skiskytterforbund arrangerer ny Folkets Skiskytterlue-konkurranse for 2023/2024.
Ice lanserer mobilabonnement med Netflix inkludert30.11.2023 10:04:42 CET | Pressemelding
Som første og eneste aktør i Norge tilbyr Ice nå et mobilabonnement med ubegrenset data og Netflix inkludert, uten å øke prisen.
Ice går mot strømmen – gir mer data til samme pris2.10.2023 05:55:00 CEST | Pressemelding
Ice øker datamengden i de mest populære abonnementene.
Erik Haugland blir sikkerhetssjef i Ice23.8.2023 07:00:00 CEST | Pressemelding
Går fra å lede nasjonalt cybersikkerhetssenter til å få ansvar for sikkerhet hos Norges tredje mobiloperatør.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom