«Holidays are coming» over hele Norge
Det er en ikonisk scene på TV-skjermen: Den klassiske, røde Coca-Cola-traileren kjører gjennom mørke landskaper og lyser dem opp i førjulstiden, til tonene av det kjente «Holidays are coming»-lydsporet.
I over 20 år har nordmenn kunnet glede seg over at den samme juletraileren også kjører rundt i Norge, og sprer den samme stemningen langs landeveien, i tettsteder og småbyer.
– Det har blitt en tradisjon for mange at juletraileren kommer med alle lysene og sprer stemning, akkurat som man er vant til å se det i filmen. Vi hører ofte “Nå er det endelig jul» fra folk på stedene som får besøk, sier Tonje Haugen, markedssjef i Coca-Cola Norge, og fortsetter:
– Også i år starter reisen i Tromsø, den 24. november. De neste ukene vil to like trailere turnere landet rundt, og stoppe på til sammen 59 steder. I fjor spilte vi inn en helt spesiell film over den berømte Tromsøbrua, og denne filmen viser vi nå på nytt i digitale flater, fortsetter Haugen.
Etter noen års fravær er også den ikoniske "Holidays are coming"-filmen tilbake på TV-skjermen.
– Det er alltid stor etterspørsel etter denne filmen, igjen på grunn av tradisjonen den har blitt. Derfor er vi glade for å kunne fortelle at den er tilbake på norske TV-skjermer etter noen års fravær. Etter noen uker vil den avløses av fjorårets film, «Chimney», med sitt budskap om samholdet som oppstår mellom mennesker når vi møtes i ulike situasjoner, avslutter Haugen.
Som en oppvarming til traileren som kommer på besøk, finnes «Holidays are coming» på nett – både i kort versjon og lang versjon.
Her ser du oversikten som viser om juletraileren stopper i deres område.
For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.Den ikoniske Holidays are coming i den korteste versjonen
Nøkkelord
Kontakter
Inger Marie F. IngdahlKommunikasjonsdirektørCoca-Cola Norge
Merkevarer, produkter og kampanjer
Bilder
Lenker
Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Robsrudskogen 5
1471 Lørenskog
+47 67 92 40 50http://www.coca-cola.no
Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
The Coca-Cola Company (TCCC) er verdens ledende produsent av alkoholfrie drikkevarer. Oppskriften på Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA, og i Norge kom Coca-Cola på markedet i 1926. Coca-Cola Norge eier og leder merkevarene mens Coca-Cola Europacific Partners Norge AS (CCEPN) har ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Fra produksjonsanlegget på Lørenskog, like utenfor Oslo, markedsføres og distribueres Coca-Cola®, Coca-Cola Zero Sugar®, Fanta®, Sprite®, Sprite zero®, Urge®, bonaqua®, fuzetea®, Powerade®, MER®, COSTA® og CHAQWA®. Coca-Cola Europacific Partners Norge har i overkant av 550 ansatte i Norge, og Coca-Cola Norge har rundt 10 ansatte.
Se www.coca-cola.no for mer informasjon.
Følg pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Nyheter fra Coca-Cola21.2.2024 13:37:40 CET | Pressemelding
Coca-Cola lanserer flere nyheter for det norske markedet – her får du oversikten.
Coca-Cola Creations: Feirer K-Pop med «limited edition»20.2.2024 14:30:24 CET | Pressemelding
Coca-Cola lanserer nå sitt nyeste produkt fra selskapets kreative Creations-univers: «Coca-Cola K-Wave Zero Sugar». Den nye smaken feirer K-Pop-bølgen og alle dens fans, og blir tilgjengelig i et svært begrenset opplag.
Coca-Cola: 25 år med norsk produksjon på Lørenskog19.12.2023 09:32:37 CET | Pressemelding
Det har gått 25 år siden verdens mest populære brus startet norsk produksjon på Lørenskog. – Nå ser vi frem mot de 25 neste, sier Carl Lescroart, administrerende direktør for Coca-Cola Europacific Partners Norge.
Her er Norges beste fotballklubber – på panting8.12.2023 09:29:23 CET | Pressemelding
Årets utgave av Pantedugnaden skapte ekstrainntekter for de deltakende klubbene på nærmere halvannen million kroner. To norske fotballklubber står igjen som Norgesmestere på panting.
«Finn frem julenissen i deg» oppfordrer Coca-Cola7.12.2023 09:50:51 CET | Pressemelding
Gjennom sin nye film, «Verden trenger flere julenisser», bruker Coca-Cola årets julekampanje til å sette fokus på gode hverdagsgjerninger. Ved å hylle hverdagsheltene – eller «nissene» om du vil – ønsker Coca-Cola å inspirere folk til å finne frem sin indre julenisse. I disse dager avløser den nye filmen klassikeren «Holidays are coming» på norske TV-skjermer.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom