Høgskulestyret ved Høgskulen i Volda har vedtatt å tilby studiedirektør Ann Kristin Emblem mellombels stilling som direktør frå 1. august 2022.

Ann Kristin Emblem (59) vart tilsett som studiedirektør ved høgskulen i 2021. Ho har blant anna utdanning som jurist frå Universitetet i Oslo og har ein mastergrad i kunnskapsleiing frå Handelshøjskolen i København. Tidlegare har ho arbeidd som rektor/regionleiar i Folkeuniversitetet Midt-Noreg, fylkesskattesjef i Nord-Trøndelag, likningssjef i Trondheim kommune og har også hatt fleire andre leiarstillingar.

Høgskulen treng ny mellombels direktør frå 1. august fordi noverande direktør Karen Lomeland Jacobsen har sagt opp stillinga. Det er uvisst kor lenge den mellombelse direktøren skal fungere, men det blir avklara når Høgskulestyret i juni avgjer leiingsmodell for framtida.

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Høgskulen i Volda på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Internasjonal forskingskonferanse til Ålesund26.4.2022 11:00:22 CEST | Pressemelding

Universitets- og høgskulemiljøa i Møre og Romsdal er vertskap når det Europeiske forskingsfellesskapet for naturvitskap og teologi (ESSSAT) legg si internasjonale forskingskonferanse til Ålesund 4. til 8. mai. Med tittelen «Global Sustainability – Science and Religion in Dialogue» stiller om lag 140 av verdas fremste forskarar på feltet spørsmålet om kva rolle verdiar har i arbeidet med berekraft og korleis tilhøvet mellom naturvitskap og religion kan bidra til ei global berekraftig utvikling.