Helthjem

Helthjem og Kolonial inngår supersamarbeid

Del

Kundene får nå enda flere leveringsmuligheter når Helthjem utvider med personlig hjemlevering i samarbeid med Kolonial.

LEVERING: Helthjem og Kolonial inngår nå et nytt samarbeid. Foto: Helthjem
LEVERING: Helthjem og Kolonial inngår nå et nytt samarbeid. Foto: Helthjem

Helthjem er allerede et kjent navn hva gjelder levering av pakker til døren eller postkassen, og gjennom det nye samarbeidet med Kolonial.no skal selskapene nå tilby levering hvor kundene mottar pakken personlignår kunden selv ønsker.

Tjenesten er i første omgang tilgjengelig på Østlandet. Daglig leder i Helthjem Netthandel, Anders Lunde Angen, ser frem til det nye samarbeidet.

- Vi er svært fornøyd med å kunne tilby denne tjenesten til markedet. Nå kan kundene velge mellom kontaktløs hjemlevering over natten, eller å motta pakkene sine på en valgfri dato på bestemt tidspunkt. Vi er glade for å ha med oss Kolonial.no på laget i å utvikle markedets beste hjemlevering, sier han.

Helthjem har i dag mer enn 250 nettbutikker og retaliere på kundelisten som enkelt
vil kunne ta tjenesten i bruk. Først ut med å tilby personlig hjemlevering gjennom Helthjem og Kolonial.no, er Vita og Princess.

Helthjem i enorm vekst

Det har vært et hektisk år for det Schibsted-, Polaris- og Amedia-eide selskapet, som har opplevd en enorm vekst i 2020. Totalt har selskapet levert over 12 millioner pakker det siste året, en økning på over 140 prosent.

Black Friday viste seg å være en ny rekord for selskapet, med over 100.000 pakker håndtert denne dagen alene. Angen mener det er en god grunn til de gode resultatene.

- Helthjem leverer en tjeneste som det er et stort behov for i markedet, og som kundene er svært fornøyd med. Vi rangerer helt i topp blant nordiske distributører på kundetilfredshet, noe vi skal fortsette å gjøre fremover. Samtidig hviler vi ikke på suksessen vår, og utvikler oss kontinuerlig for å tilby et best mulig produkt for våre kunder.

Størst på personlig levering

Kolonial.no har allerede markert seg som Norges fremste matbutikk på nett, og tar nå steget videre med det nye samarbeidet. Selskapet som ble startet i 2013, har allerede Østlandets største nettverk for personlig levering, og har hatt en økning i antall bestillinger på over 70 prosent det siste året. Jon Kåre Stene, ansvarlig for nye forretningsområder i Kolonial.no, er entusiastisk over de nye mulighetene.

- Vi i Kolonial.no gleder oss til å t fatt på det nye arbeidet med Helthjem. Gjennom samarbeidet med Helthjem, kan vi tilby våre kunder enda flere varer hjem på dør, samt bidra til at Helthjem sine netthandelskunder får et helhetlig hjemleveringstilbud. Samarbeidet vårt med Helthjem gjør de tnå veldig enkelt for nettbutikker å raskt få på plass et fullverdig leveringstilbud til sine kunder uten kompliserte og vanskelige integrasjoner. Vi håper at vi sammen med Helthjem nå kan tilby en kundereise som vi stå seg i mange år fremover.

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

LEVERING: Helthjem og Kolonial inngår nå et nytt samarbeid. Foto: Helthjem
LEVERING: Helthjem og Kolonial inngår nå et nytt samarbeid. Foto: Helthjem
Last ned bilde
Anders Lunde Angen, daglig leder i Helthjem Netthandel. Foto: Helthjem
Anders Lunde Angen, daglig leder i Helthjem Netthandel. Foto: Helthjem
Last ned bilde

Om Helthjem

Helthjem
Helthjem
Akersgata 55
0180 Oslo

4006 4009http://www.helthjem.no

Helthjem er en utfordrer på det norske logistikkmarkedet, som leverer pakker, magasiner og aviser oftere, raskere og enklere enn noen andre distributører i Norge.

Hver natt henter og leverer vi mer enn 1,3 millioner produkter i hele Norge. Bak Helthjem står eierne Schibsted, Amedia og Polaris.

Følg saker fra Helthjem

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Helthjem på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Helthjem

Nå kan du pante klærne dine som flasker21.1.2020 13:16:00 CETPressemelding

– Kall det gjerne Greta-effekten, men vi må gjøre noe med dagens bruk-og kast mentalitet. Å pante klær er egentlig en ”no brainer” når mer enn halvparten av klærne vi kjøper i dag, blir hengende ubrukt i skapet, sier gründeren. Klesindustrien er blitt kjent som en av klimaverstingene. Nordmenn har ifølge SIFO 359 plagg i klesskapet i gjennomsnitt. Å kjøpe et brukt plagg reduserer plaggets klimaavtrykk med 82%, sier research selskapet Green Story. – Nå kan du kvitte deg med klær du ikke lenger bruker, på en bærekraftig måte. Samtidig får du panteverdien tilbake, som kan brukes til å kjøpe både nytt og brukt på Villoid.no, sier Snertingdalen. For Jeanette og medgründer Jarle Snertingdalen, var ikke bærekraftig emballasje og transport nok, og slik ble idéen om panting av klær og salg av brukte klær på Villoid Secondhand til. Frykter ikke tapte inntekter 7 av 10 ønsker å leve mer bærekraftig, i tråd med FNs klimamål. Og en ry rapport viser at salg av bruktklær øker på nett øker med 35% i å

I vårt presserom finner du alle våre siste saker, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom