HARRY STYLES ER TILBAKE MED "LIGHTS UP"

Harry Styles har returnert med låten "Lights Up", hans første utgivelse av ny musikk på over to år.

“Lights Up” er produsert av Tyler Johnson med tilleggsproduksjon av Kid Harpoon (Tom Hull), som begge skrev låten sammen med Styles.

Musikkvideoen til "Lights Up" har også premiere i dag og ble filmet i Mexico. Se den her!

Hør George Michaels musikk i årets julefilm!10.10.2019 10:30:00 CESTPressemelding

Sony Music er mer enn begeistret over å kunne presentere soundtracket til Universal Pictures' etterlengtede romantiske julefilm, Last Christmas, inspirert av musikken til George Michael og Wham!. Filmen, som er regissert av Paul Feig og skrevet av Academy Award®-vinner Emma Thompson, har stjerner som Emilia Clarke (Game of Thrones), Henry Golding (Crazy Rich Asians), Michelle Yeoh og Thompson selv, på rollelisten. Last Christmas-soundtracket byr, i tillegg til hitlåten filmen har sitt navn fra, på hele 13 av George Michaels mest populære låter fra hans år som soloartist samt en helt ny låt, skrevet og produsert av George Michael før han gikk bort. Soundtracket slippes 8. november (digitalt og CD) og 15. november (vinyl). Filmen kommer på norske kinoer 8. november! Om soundtrack og bakgrunn for filmen Filmen Last Christmas ble til etter at den anerkjente, britiske filmprodusenten David Livingstone snakket om sin kjærlighet for Wham!s (George Michael og Andrew Ridgeley) ikoniske hit «Las