Frokostmøte 12. september: Valget er over - hva nå?

Vi gir deg grundige analyser av valgresultatet, og et innblikk i de underliggende politiske strømninger som nå preger norsk politikk og hvilke implikasjoner dette kan ha fremover mot stortingsvalget i 2021.

Pressen inviteres til å være til stede på frokostmøtet. Meld deg på her: Påmeldingsskjema

Tid: 12. september 2019 kl. 08:30 – 09:30. Registering og frokost fra kl. 08:00
Sted: Det Norske Teatret, Oslo

Du får møte:

Johannes Bergh, valgforsker - Frithjof Jacobsen, tidligere VG kommentator - Guri Størvold, tidligere statssekretær for SP og partner i Zynk og Anne-Kari Bratten, administrerende direktør i Spekter.

Terje Svabø leder møtet.

Streiken fra YS/Negotia var tariffstridig og ulovlig - viktig seier for den norske modellen i Arbeidsretten27.9.2019 10:42:18 CESTPressemelding