Forfall fra Elyounoussi

Mohamed Elyounoussi blir ikke med landslagstroppen videre.

Mohamed Elyounoussi (Celtic) har meldt forfall til EM-kvalikkampene mot Færøyene og Malta grunnet en skade i foten.

PRIV.RED: Velkommen til Idrettens karrieredag4.12.2019 14:48:53 CETPressemelding

Lørdag 7. desember arrangeres Idrettens karrieredag på Ullevaal Stadion. Programmet er skreddersydd for aktive og tidligere idrettsutøvere som ønsker å planlegge veien videre etter idretten. Se detaljert program her Tid: kl 14.00-16.00 Sted: Meet Ullevaal - M4 og M5 Flere profiler fra idretten og næringslivet er representert, blant annet Johann Olav Koss (visepresident i NIF), Tonje Sagstuen (Norsk Tipping), Anja Sønstevold (LSK Kvinner), Guro Pettersen (Vålerenga) og Dag Vidar Hanstad (NIH). Landslagsspiller Emilie Haavi, som røk korsbåndet under sommerens VM, skal dele sine erfaringer med å kombinere elitefotball og høyere utdanning. BI, Bjørknes Høgskole, Norges Idrettshøgskole og Høgskolen Kristiania deltar på denne seansen. OBOS forteller om fordelene en arbeidsgiver får av å ansette en toppidrettsutøver, og Coca-Cola, Olav Thon Gruppen og Sparebank1 vil også være til stede og snakke om karrieremuligheter og nettverksbygging. Idrettens Karrieresenter er et samarbeid mellom NISO, N