Ving Norge

Fokus på personlige opplevelser i Vings nye sommerkampanje

Del
Nå lanserer Ving sin nye sommerkampanje for 2022. Den har fokus på HVA du kan oppleve i ferien og ikke bare HVOR du kan dra. Samtidig lanseres en helt ny og innovativ søkefunksjon der du enkelt kan finne den reisen som passer dine ønsker, uansett om du er ute etter en aktiv ferie med trening, eller om du foretrekker å slappe av på en eksotisk strand.

Under koronapandemien har trygghet blitt en veldig viktig faktor når vi skal ut å reise. Det har ført til at stadig flere blir klar over de mange fordelene ved å velge en pakkereise. Med over 300 destinasjoner og mer enn 5000 hotell rundt om i verden, har Ving muligheten til å tilby akkurat den ferien som passer for deg.

I kampanjen «Mer deg» vil vi fortsette å modernisere og fornye bildet av pakkereiser, med å ha fokus på personlige opplevelser. I kampanjen kommer vi tett på de reisende og får bli med når de går fra «hverdags-jeg» til «ferie-jeg». De har alle individuelle behov for å få en perfekt ferie. Det kan være at man vil slappe av ved bassenget, gå turer i fjellet eller oppleve nye kulturer. Vi mener vi har funnet en smart og produksjonseffektiv idé, der vi kombinerer lengre filmer som vekker følelser, med kortere klipp og stillbilder, sier Ingrid Osa, Brand Manager i Ving.

Kampanjen lanseres i slutten av januar og den rulles ut på TV, digitalt, på print og i sosiale medier. Bak kampanjen står Vings egen inhouse-avdeling og reklamebyrået Åkestam Holst. Castrofilm har stått for filmproduksjonen. Musikken i reklamefilmene er produsert av den svenske artisten Christian Wannerwall, og sangen heter Be Free. Filmene ble spilt inn i desember 2021 på Vings største vinterdestinasjon, Gran Canaria.

Den nye "Ferievelgeren" vil veilede kundene

Som en del av kampanjen lanserer Ving en ny søkefunksjon som gjør det enklere for kundene å finne en reise som passer deres behov. Vings kunder har også tidligere enkelt kunne finne en reise med bare noen få klikk, basert på når og hvor de ønsker å reise. Men nå tar Ving det et skritt videre og tilbyr en søkefunksjon basert på hva du vil oppleve på reisen av aktiviteter, opplevelser, sport og velvære.

– Vi opplever at våre gjester stiller nye krav, basert på individuelle behov og livsstil. I vårt brede utvalg kan det noen ganger være vanskelig å finne reisen som passer for akkurat deg, og derfor oppsto ideen om å lage "ferievelgeren". Ved å koble destinasjoner og hotell sammen med aktiviteter og opplevelser, vil kunden finne sin perfekte ferie. Vi er alene om dette i bransjen, noe som betyr at vi kan skille oss ut fra konkurrentene, sier Ingrid Osa.

Ferievelgeren finner du på ving.no. Ved hjelp av den kan kunden nå finne sin drømmeferie på en helt ny måte. Den nye søkefunksjonen er basert på flere tusen sporingspunkter i form av blant annet hotell, destinasjoner og aktiviteter. Basert på kundens valg, matches alle data. Som et resultat vil kunden ha et relevant utvalg av hotell og reisemål å velge mellom. Den nye søkefunksjonen vil veilede kundene med ferieforslag basert på innsikt, samt inspirere til nye reiseopplevelser.

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.Vings reklamefilm for sommeren 2022.

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Lenker

Om Ving Norge

Ving Norge
Ving Norge
Dronning Eufemiasgate 16
0191 Oslo

915 08 888http://www.ving.no

Alle kundehenvendelser: 915 08 888 / Vings kundeservice


Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 170 reisemål i over 40 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon og i utvalgte reisebyråer over hele landet. For hotell- og reisemålbilder, besøk Vings bildebank. https://www.ving.no/bildebank

Er du journalist og ønsker å kontakte Ving? Ring oss på pressetelefonen:  +47 23 15 58 38 eller skriv til presse@ving.no

Følg pressemeldinger fra Ving Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Ving Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Ving Norge

Sterk start på reiseåret 2024 – vinterferien er snart utsolgt31.1.2024 09:16:40 CET | Pressemelding

Kulde, frost, snø og vind har preget årets første måned, og vinterværet har påvirket bestillingene av reiser til solrike og varme reisemål. Ving, Norges største reisearrangør, har vært i full sving med salg av reiser siden nyttår og opplevde forrige uke en imponerende økning på hele 33 % i antall vinterbestillinger, sammenlignet med samme uke i fjor. I vinterferieukene (uke 8 og 9) er 97 % av alle charterreisene utsolgt og hele 9400 nordmenn har valgt Ving for å sikre seg en solfylt vinterferie.

Ving ser imponerende økning i antall reisende8.1.2024 08:37:54 CET | Pressemelding

Året 2023 var en betydelig opptur for reiselivet og reiseaktiviteten nærmer seg gradvis nivåene før pandemien. Norges største reisearrangør, Ving, kan rapportere om en imponerende økning på over 17 prosent i antall reisende i 2023 sammenlignet med året før. Dette understreker at reiser er noe som nordmenn prioriterer høyt og denne trenden ser ut til å fortsette inn i 2024. Dette til tross for økonomisk usikre tider, krig og uro, samt en svekket norsk krone.

Ving lanserer tre nye spennende storbyer5.1.2024 09:20:09 CET | Pressemelding

Det er en stor etterspørsel etter weekendreiser til byer i Europa og nå presenterer Ving tre nye, spennende reisemål. De pulserende storbyene Wroclaw og Valencia, samt den sjarmerende byen Bergamo i Nord-Italia, utgjør de nyeste tilskuddene i Vings utvalg. For disse reisemålene tilbyr Ving hoteller med sentral beliggenhet og flytilbud med fleksible reiselengder, året rundt. En rykende fersk undersøkelse fra Virke* viser at hele 4 av 10 planlegger en weekendtur til utlandet i 2024.

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye