Fanemarkering til støtte for de streikende ved HTH Troms Kjøkken

Fredag 15. februar kl. 12 – 13 blir det fanemarkering utenfor HTH Troms Kjøkken i Stakkevollvegen 15, Tromsø.

Foto: Martin Guttormsen Slørdal.

De HK-organiserte ved HTH Troms Kjøkken har vært i streik i snart 14 dager for å få ordna lønns- og arbeidsforhold. Arbeidsgiver nekter fortsatt å signere tariffavtalen.

Støtten fra hele landet er formidabel. Det mobiliseres nå til en storstilt fanemarkering til støtte for de streikende.

Det blir appeller ved
- Trine Lise Sundnes, forbundsleder i Handel og Kontor i Norge
- Cecilie Myrseth, stortingsrepresentant fra Arbeiderpartiet

Kontakter for pressen:
Marius Nilsen, regionsekretær HK Region Nord-Norge
Tlf. 994 03 623
marius.nilsen@hkinorge.no

Foto: Martin Guttormsen Slørdal.