Familiebedriften Tannklinikken Degerstrøm blir en del av Norges største tannlegekjede

Det å kunne fokusere på jobben som tannlege og ikke minst pasienten var en av de viktigste grunnene til at Tannklinikken Degerstrøm, nå blir en del av Colosseum Tannlege.
Behandler og pasient

Fra 1. september ble Tannklinikken Degerstrøm en del av Norges største tannlegekjede, Colosseum Tannlege. Klinikken vil fremdeles holde til i de samme lokalene og tilby de samme tannhelsetjenestene utført av de samme, dyktige tannlegene. Klinikken blir nå en del av en større gruppering, der fagkompetanse og faglig utvikling er i fokus.

– For oss var det flere faktorer som avgjorde at vi ønsket å bli en del av Colosseum Tannlege, sier Knut Degerstrøm eier av Tannklinikken Degerstrøm. – Vi har et sterkt ønske om å bruke mer tid på å være tannlege, istedenfor å bruke mye tid og energi på administrativt arbeid. Vårt fokus skal være å levere den beste tjenesten til våre pasienter. I tillegg er det en ekstra trygghet å ha en organisasjon i ryggen som ønsker å utvikle vårt tilbud både på kort og lang sikt, sier Knut Degerstrøm. I familiebedriften jobber han selv, hans kone Marianne og datteren Tine som også er tannleger. Med på laget har de også tannpleier og tannlegeassistenter.

Administrerende Direktør i Colosseum Tannlege, Mia Grundstrøm, er svært glad for å få Tannklinikken Degerstrøm inn i Colosseum Tannlege. -Vi er veldig glade for å få med oss familien Degerstrøm. Tannklinikken er svært veldrevet, og tannlegene er faglig sterke. Klinikken er viktig for oss i vår satsing i Nord-Norge, sier Mia Grundstrøm.

Colosseum Tannlege fortsetter satsingen i Nord-Norge

Colosseum Tannlege er Norges største tannlegekjede og har på nåværende tidspunkt ca 70 klinikker fordelt fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord. I Nord-Norge har Colosseum Tannlege allerede klinikker i Mo i Rana, Rognan, Fauske, Bodø og Tromsø.

Behandler og pasient
Bilde fra behandlingsrom ved Colosseum Tannlege