Et resultat av godt nordisk samarbeid

Vi er stolte av å presentere den fjerde utgaven av Nordic Osteopathic Journal – et resultat av godt nordisk samarbeid.

Bladets redaktør, norske Ingrid Nicander, er godt fornøyd med årets siste utgave.

– Denne utgaven er full av variert fagstoff som kan treffe både osteopater og annet helsepersonell som jobber med muskel- og skjelettplager. Jeg er veldig fornøyd med bidragene fra våre samarbeidsland, sier Ingrid.

Norsk Osteopatforbund har et godt samarbeidet med våre kolleger i Sverige, Danmark, Island og Finland. Vi takker for gode bidrag som har resultert i den fjerde utgaven av Nordic Osteopathic Journal.

Du kan lese den fjerde utgaven her: Nordic Osteopathic Journal, 4. utgave

Følg pressemeldinger fra Norsk Osteopatforbund

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Norsk Osteopatforbund på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Norsk Osteopatforbund