Digitale julegaver hos Ving

Netthandelen forventes å nå rekordnivåer i år, og frem mot jul er det mange som planlegger å foreta julegaveinnkjøpene på nettet. For mange står en reise høyt på ønskelisten, og i dag lanserer derfor Ving årets kampanje for digitale julegavekort.

- Vi vet at mange lengter etter å reise til utlandet nå, og i en tid hvor mange nordmenn handler på nettet kan våre digitale reisegavekort være den perfekte julegaven til reiseglade nære og kjære. I usikre tider føler mange at det er ekstra viktig å bestille hos en trygg og sikker turoperatør. Vi tilbyr derfor generøse betingelser for kundene våre, bl.a. gratis avbestillings- og endringsforsikring med et ubegrenset antall endringer av reisen inntil 30 dager før avreise - uansett betalingsform, sier Thea Bergerud, Social Media & Communications Manager i Ving Norge.

Julegavekortene kan kombineres med vanlige gavekort og gjelder ved kjøp av en reise med Ving. Tilbudet gir kundene 10% rabatt på gavekort og kampanjen varer fra 27. november til 27. desember.

Safe Travel – for en trygg og sikker reise

Når du bestiller en reise med Ving får du alltid Safe Travel, Vings omfattende program for en trygg og sikker reise – både før, under og etter reisen, med på kjøpet. Det betyr bl.a. forbedrede sikkerhetsrutiner på hotell og fly. Utover dette innebærer en trygg reise med Ving bl.a.:

• Tilbakebetalingsgaranti – pengene tilbake innen 7 dager dersom reisen blir kansellert – kun hos Ving
  • Gratis avbestilling av reisen inntil 60 dager før avreise, uansett årsak
  • Gratis avbestillings- og endringsforsikring når du bestiller en reise
  • Mulighet for å endre reisen et ubegrenset antall ganger inntil 30 dager før avreise

Følg pressemeldinger fra Ving Norge

Siste pressemeldinger fra Ving Norge

Norgessuksessen fortsetter – Vings maskoter Lollo & Bernie drar på turné27.4.2021 07:29:32 CEST | Pressemelding

I fjor slo Vings tilbud om «ferie med Lollo & Bernie» på utvalgte Nordic Choice-hotell godt an blant barnefamiliene som valgte å feriere hjemme i Norge. Denne sommeren følger Ving og Nordic Choice Hotels opp med en norgesturné for de populære maskotene. Nå skal Lollo & Bernie på besøk til et titalls kvalitetshotell fra nord til sør i vårt langstrakte land, i tillegg til å ha fast base på Quality Hotel Skjærgården i Langesund og Quality Hotel Expo på Fornebu.

Ving åpner for bestilling av reiser for sommeren 202225.3.2021 15:41:58 CET | Pressemelding

Om litt over en måned er Vings sommersesong i gang, men det er ikke bare årets sommerferie som kan bestilles. Allerede nå ser Ving fremover mot sommersesongen 2022. Og i dag åpnes det for bestilling av neste års sommerreiser til de mest populære reisemålene ved Middelhavet. Det betyr at flere av Vings best likte konsepthotell, Sunwing Family Resorts, Sunprime Hotels og O.B.C. by Sunwing, samt flere andre populære hotell, allerede nå kan bestilles på ving.no. Og flere hotell vil bli lagt ut for salg fortløpende.

Ving bytter ut TV-peisen med TV-reisen25.2.2021 15:22:14 CET | Pressemelding

Den kjente TV-peisen på YouTube har blitt et vanlig innslag i mange norske hjem i det mørke vinterhalvåret. Men akkurat nå er det mange som lengter mer etter sol, varme og hav på sydligere breddegrader enn knitring fra TV-skjermen. Det har Ving gjort noe med, og nå får alle sol- og feriehungrige nordmenn et godt alternativ til TV-peisen. Ving presenterer TV-reisen – et digitalt ferieparadis med minutt for minutt-sendinger fra en eksotisk strand og bølgeskvulp.

Ving innfører generøse avbestillingsvilkår1.2.2021 08:52:53 CET | Pressemelding

Som eneste norske større turoperatør åpner Ving for avbestilling inntil 30 dager før avreise på charterreiser denne våren og forsommeren. De midlertidige avbestillingsvilkårene gjelder for nye bestillinger av en charterreise, med avreise til og med 15. juni 2021. For å møte behovet for fleksibilitet under pandemien, tilbyr Ving allerede muligheten for å endre reisen et ubegrenset antall ganger inntil 30 dager før avreise, samt en unik tilbakebetalingsgaranti på syv dager om reisen skulle blir kansellert.