Digitale julegaver hos Ving

Netthandelen forventes å nå rekordnivåer i år, og frem mot jul er det mange som planlegger å foreta julegaveinnkjøpene på nettet. For mange står en reise høyt på ønskelisten, og i dag lanserer derfor Ving årets kampanje for digitale julegavekort.

- Vi vet at mange lengter etter å reise til utlandet nå, og i en tid hvor mange nordmenn handler på nettet kan våre digitale reisegavekort være den perfekte julegaven til reiseglade nære og kjære. I usikre tider føler mange at det er ekstra viktig å bestille hos en trygg og sikker turoperatør. Vi tilbyr derfor generøse betingelser for kundene våre, bl.a. gratis avbestillings- og endringsforsikring med et ubegrenset antall endringer av reisen inntil 30 dager før avreise - uansett betalingsform, sier Thea Bergerud, Social Media & Communications Manager i Ving Norge.

Julegavekortene kan kombineres med vanlige gavekort og gjelder ved kjøp av en reise med Ving. Tilbudet gir kundene 10% rabatt på gavekort og kampanjen varer fra 27. november til 27. desember.

Safe Travel – for en trygg og sikker reise

Når du bestiller en reise med Ving får du alltid Safe Travel, Vings omfattende program for en trygg og sikker reise – både før, under og etter reisen, med på kjøpet. Det betyr bl.a. forbedrede sikkerhetsrutiner på hotell og fly. Utover dette innebærer en trygg reise med Ving bl.a.:

• Tilbakebetalingsgaranti – pengene tilbake innen 7 dager dersom reisen blir kansellert – kun hos Ving
  • Gratis avbestilling av reisen inntil 60 dager før avreise, uansett årsak
  • Gratis avbestillings- og endringsforsikring når du bestiller en reise
  • Mulighet for å endre reisen et ubegrenset antall ganger inntil 30 dager før avreise

Flere velger tryggheten man får med en pakkereise25.1.2021 12:35:04 CETPressemelding

Etter snart et år med koronavirus og nedstegning er det nå en økt optimisme for at det igjen kan bli mulig å reise på en utenlandsferie i 2021, og det merkes på bestillinger av årets sommerreiser. Usikkerheten rundt reise har også gjort pakkereiser mer relevant enn noensinne, da mange ønsker trygghet ved bestilling. Dette kommer frem av Vings reisepanel der 50 prosent svarer at de er ganske tilbøylige eller mer tilbøylig til å velge en pakkereise nå, enn de var for et år siden.

Salgsstart av vinterreiser for 2021/2022 resulterte i bestillingsløft hos Ving22.12.2020 11:08:29 CETPressemelding

Onsdag 16. desember åpnet Ving salget av neste års vinterreiser, og merket allerede etter noen få dager økt salgstrykk. Mest populært er reiser til Gran Canaria og Tenerife, men også til Thailand øker etterspørselen. Felles for disse destinasjonene er at man finner Vings populære konsepthotell - Sunwing Family Resorts, Sunprime Hotels og O.B.C. by Sunwing, og mange ønsker å sikre favoritthotellene sine allerede nå. I tillegg til Gran Canaria, Tenerife og Thailand kan også turer til Kapp Verde bestilles for neste vinter.

Ving storsatser seg ut av krisen og lanserer ny merkevareidentitet10.12.2020 08:00:00 CETPressemelding

Det nærmer seg slutten på det tøffeste året noensinne for reisebransjen. Ving, Nordens ledende turoperatør med Petter Stordalens Strawberry og Altor som de største eierne, ser nå fremover mot en tid etter pandemien der reiselysten er stor. I dag skriver Ving et nytt kapittel i sin over 60 år lange historie ved å lansere en helt ny identitet og merkevarestrategi, med fokus på flere personlige opplevelser, større valgfrihet og enkelhet, men fortsatt med den samme tryggheten som følger med å reise med Nordens ledende turoperatør.

Ving lanserer tilbakebetalingsgaranti innen 7 dager og enda bedre betingelser for avbestilling og endring av reise23.10.2020 10:53:32 CESTPressemelding

Som eneste norske turoperatør kan Ving nå garantere at kunder som selv avbestiller reisen eller får reisen sin kansellert, får pengene sine tilbake innen 7 dager. Tidligere i år forbedret Ving også avbestillings- og endringsvilkårene sine, slik at kundene blant annet kan endre sin charterreise et ubegrenset antall ganger inntil 30 dager før avreise. Fra og med i dag er det også mulig å avbestille charterreisen helt frem til 60 dager før avreise.