Statens vegvesen

Det skal bli lettare å snu i tre tunnelar i Sogn og Fjordane

Del
Naustdalstunnelen, Fjærlandstunnelen og Storehaugtunnelen skal få nye eller betre snunisjar.
Fjærlandstunnelen er ein av tre tunnelar i nordre Vestland som no får nye eller betre snunisjar. Foto: Geir Ove Engebø, Statens vegvesen
Fjærlandstunnelen er ein av tre tunnelar i nordre Vestland som no får nye eller betre snunisjar. Foto: Geir Ove Engebø, Statens vegvesen

Dei to fyrstnemnde tunnelane ligg på riksveg 5, den siste på riksveg 13 Vikafjellet.

Alt i gong i Naustdalstunnelen

I Naustdalstunnelen er me alt i gong, og startar jobben denne veka.

I den 5970 meter lange tunnelen mellom Førde og Florø skal det sprengjast to nye snunisjar.

Den eine skal liggja om lag 500 meter frå Naustdal-sida, den andre om lag 600 meter inn frå Florø-sida.

Dette skal gjerast i Fjærlandstunnelen

Fjærlandstunnelen er 6397 meter og ligg på grensa mellom kommunane Sogndal og Sunnfjord.

Ein eksisterande nisje i sørenden av tunnelen (mot Bøyadalen) skal forlengjast med 30 meter for å gje plass til nytt teknisk bygg.

Dette skal gjerast i Storehaugtunnelen

Den 1044 meter lange Storehaugtunnelen ligg på riksveg 13 Vikafjellet rett sør for Sognefjorden.

Her skal det sprengjast ein ny nisje rett innanfor kuldeporten, også her for å setja opp nytt teknisk bygg. 

– Vi bygger snunisjane fire meter breie med lik sikt i begge retningar. Dermed får vi ei totallengde på nisjane på 110 meter. Nisjane er 40 meter lange og havarilomma er 30 meter, seier prosjektleiar Sveinung Hovland i Statens vegvesen.

Kvifor snunisjar?

Kravet er alle tunnelar over fire kilometer skal ha snunisjar.

Ofte er desse plasserte langt inne i tunnelane, noko som gjer dei mindre attraktive å snu i for brøytebilane. Difor vert nisjane i dette prosjektet bygd nærare utgangane.

Delvis lange stengingar

Sprengningsarbeidet i samband med å opparbeida nisjane vil finna stad om natta, når trafikken er lågast.

– Entreprenør treng 2x3 timar lange stengningar får å kunna sprengja og sikra vegen før opning om morgonen. Når vi er ferdige med fyrste nisja så vil det bli litt arbeid på dagtid med kompletteringsarbeid, vass/frostsikring asfalt og så vidare. 

Statens vegvesen håpar å vera ferdige med arbeidet til jul.

– Så vi må be om litt tolmod frå bilistane si side. Ved sprengning og sprøytebetongarbeid må vi ha lange stengningar, avsluttar Hovland.

Desse leverte tilbod på oppdraget

Sunnmørs-firmaet Aurstad Tunnel AS har fått oppdraget, etter å ha levert det lågaste av fire tilbod:

Tilbydar: Tilbodssum:
Aurstad Tunnel AS  35.526.227
Hæhre Entreprenør AS 35.992.055
BMO Tunnelsikring AS  43.587.800
Magne Hafstad AS 52.113.963

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Fjærlandstunnelen er ein av tre tunnelar i nordre Vestland som no får nye eller betre snunisjar. Foto: Geir Ove Engebø, Statens vegvesen
Fjærlandstunnelen er ein av tre tunnelar i nordre Vestland som no får nye eller betre snunisjar. Foto: Geir Ove Engebø, Statens vegvesen
Last ned bilde

Om Statens vegvesen

Statens vegvesen
Statens vegvesen
Postboks 1010 Nordre Ål
2605 Lillehammer

22 07 30 00http://www.vegvesen.no

Statens vegvesen arbeider for å skape et smart og sammenhengende transportsystem på vei for hele Norge. Det skal være enkelt å reise og transportere varer – på sikre veier tilpasset framtidens behov.

Følg pressemeldinger fra Statens vegvesen

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Statens vegvesen på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Statens vegvesen

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye