Det skal bli lettare å snu i tre tunnelar i Sogn og Fjordane
Dei to fyrstnemnde tunnelane ligg på riksveg 5, den siste på riksveg 13 Vikafjellet.
Alt i gong i Naustdalstunnelen
I Naustdalstunnelen er me alt i gong, og startar jobben denne veka.
I den 5970 meter lange tunnelen mellom Førde og Florø skal det sprengjast to nye snunisjar.
Den eine skal liggja om lag 500 meter frå Naustdal-sida, den andre om lag 600 meter inn frå Florø-sida.
Dette skal gjerast i Fjærlandstunnelen
Fjærlandstunnelen er 6397 meter og ligg på grensa mellom kommunane Sogndal og Sunnfjord.
Ein eksisterande nisje i sørenden av tunnelen (mot Bøyadalen) skal forlengjast med 30 meter for å gje plass til nytt teknisk bygg.
Dette skal gjerast i Storehaugtunnelen
Den 1044 meter lange Storehaugtunnelen ligg på riksveg 13 Vikafjellet rett sør for Sognefjorden.
Her skal det sprengjast ein ny nisje rett innanfor kuldeporten, også her for å setja opp nytt teknisk bygg.
– Vi bygger snunisjane fire meter breie med lik sikt i begge retningar. Dermed får vi ei totallengde på nisjane på 110 meter. Nisjane er 40 meter lange og havarilomma er 30 meter, seier prosjektleiar Sveinung Hovland i Statens vegvesen.
Kvifor snunisjar?
Kravet er alle tunnelar over fire kilometer skal ha snunisjar.
Ofte er desse plasserte langt inne i tunnelane, noko som gjer dei mindre attraktive å snu i for brøytebilane. Difor vert nisjane i dette prosjektet bygd nærare utgangane.
Delvis lange stengingar
Sprengningsarbeidet i samband med å opparbeida nisjane vil finna stad om natta, når trafikken er lågast.
– Entreprenør treng 2x3 timar lange stengningar får å kunna sprengja og sikra vegen før opning om morgonen. Når vi er ferdige med fyrste nisja så vil det bli litt arbeid på dagtid med kompletteringsarbeid, vass/frostsikring asfalt og så vidare.
Statens vegvesen håpar å vera ferdige med arbeidet til jul.
– Så vi må be om litt tolmod frå bilistane si side. Ved sprengning og sprøytebetongarbeid må vi ha lange stengningar, avsluttar Hovland.
Desse leverte tilbod på oppdraget
Sunnmørs-firmaet Aurstad Tunnel AS har fått oppdraget, etter å ha levert det lågaste av fire tilbod:
Tilbydar: | Tilbodssum: |
Aurstad Tunnel AS | 35.526.227 |
Hæhre Entreprenør AS | 35.992.055 |
BMO Tunnelsikring AS | 43.587.800 |
Magne Hafstad AS | 52.113.963 |
Nøkkelord
Kontakter
Sveinung HovlandProsjektleiar, tunnelStatens vegvesen Drift og vedlikehold
Tel:97517080sveinung.hovland@vegvesen.noBilder
Om Statens vegvesen
Statens vegvesen arbeider for å skape et smart og sammenhengende transportsystem på vei for hele Norge. Det skal være enkelt å reise og transportere varer – på sikre veier tilpasset framtidens behov.
Følg pressemeldinger fra Statens vegvesen
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Statens vegvesen på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Statens vegvesen
Bru på E6 på Saltfjellet blir lysregulert2.7.2025 15:08:55 CEST | Pressemelding
Statens vegvesen har avdekket skader på kantdragerne på Viskisbrua på E6 i Saltdal kommune. Derfor blir det lysregulering og nedsatt fart over brua fremover.
Siste delstrekning åpnet på Rv. 4 Hadeland2.7.2025 14:21:51 CEST | Pressemelding
Statssekretær Tom Kalsås klippet 2. juli snoren på Rv. 4 Almenningsdelet – Lygnebakken. Det markerer slutten på tolv år med vegbygging.
Griniveien blir enveiskjørt tre uker i juli2.7.2025 10:05:32 CEST | Pressemelding
Omfattende arbeid med nye vannledninger tett opp mot Røakrysset gjør at Griniveien blir stengt for trafikk fra Bærum mot Oslo i uke 28-30.
Pass deg for disse parkeringsfellene2.7.2025 09:10:34 CEST | Pressemelding
I ferietiden er det mange som kjører og parkerer på ukjente steder. Her er Statens vegvesens tips for å unngå unødvendige parkeringsbøter.
Krav om grønn asfalt gir grønnere skipsfart1.7.2025 14:00:00 CEST | Pressemelding
Statens vegvesens belønning av CO2-kutt i asfalt fører til en ny milepæl for grønnere skipsfart.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom