Comfort er bransjevinner i Norsk Kundebarometer

Kundene har talt – de rangerer Comfort til den beste VVS-kjeden i Norge.
FORNØYD: Vidar Skoglund, adm.dir. i Bademiljø og Comfort (VVS Norge RMB), er glad for at Comfort er bransjevinner i Norsk Kundebarometer 2023.

- Vi er svært glade for å bli bransjevinner i årets kåring. Comfort er Norges eldste rørleggerkjede og vi er opptatt av trygghet og kvalitet. Vi vet at dette er svært viktig for kunder. Å pusse opp bad og VVS er en kostbar investering i hjemmet, så fagkompetanse, kvalitetsprodukter og god service er avgjørende for et vellykket prosjekt. Vi er superfornøyd med å klatre på årets Kundebarometer og bruker dette som inspirasjon til å fortsette det gode arbeidet. Tusen takk til alle som har bidratt til den gode plasseringen, sier Vidar Skoglund som er adm.dir. i VVS Norge RMB (ansvarlig for kjedene Comfort og Bademiljø).

I årets undersøkelse fikk Comfort en kundetilfredshet på over 75 poeng.

- Comfort oppnår i Norsk Kundebarometer 2023 en tilfredshetsscore på 75,8 poeng og rangeres øverst i VVS-bransjen. En score på over 75 poeng forteller oss at kundene til Comfort er «svært fornøyde» med sin leverandør. Kundene til Comfort gir også uttrykk for høy grad av lojalitet: Det er svært sannsynlig at de vil benytte Comfort også i fremtiden, sier høyskolelektor Bengt G. Lorentzen som jobber ved Institutt for Markedsføring på Handelshøyskolen BI.

Det er VVS Norge som eier Comfort-kjeden. Blant 159 bedrifter i Norge kom Comfort totalt på 52. plass, noe som er 26 plasser opp fra fjoråret.

Bademiljø klatret 27 plasser
VVS Norge eier også Bademiljø som i år kom på en 70. plass totalt og tok 2. plassen i bransjekategorien VVS.

- Bademiljø har klatret 27 plasser opp siden i fjor. Dette er også en veldig bra prestasjon som vi er godt fornøyd med, sier Skoglund.

Les mer og se resultatene til Norsk Kundebarometer 2023 her

Comfort-kjeden er bransjevinner i Norsk Kundebarometer 2023.