Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

Coca-Cola med verdenspremiere på nytt musikkonsept i Norge

Del
Sist uke spilte Alan Walker i Norge for første gang på to år. Anledningen var Coke Secret Sessions, som er Coca-Cola sitt nye konsept i Norge for å gi publikum fantastiske musikkopplevelser. Konserten foregikk på en topphemmelig location i Oslo.

Coke Secret Sessions er et unikt, norsk konsept som Coca-Cola står bak. Konseptet går ut på at en kjent norsk artist, i dette tilfellet Alan Walker, spiller en eksklusiv intimkonsert på det som er en hemmelig location helt frem til selve arrangementet begynner. Ved å holde location hemmelig kan Coca-Cola arrangere en intim og magisk konsertopplevelse med store og kjente artister for deheldige utvalgte som har fått billett via konkurranser i sosiale medier.

– Stemningen på onsdagens konsert i et lagerlokale på Montebello i Oslo var magisk. Det var første gang Alan Walker spilte i Norge på to år, noe man merket på publikum og responsen på billettkonkurransen vi arrangerte i forkant av arrangementet. Med så god respons kan det fort dukke opp flere gode musikkopplevelser senere i år, røper Tonje Haugen, markedssjef i Coca-Cola Norge.

Musikk i fokus både globalt og lokalt

Arrangementet sist uke, der Alan Walker spilte for rundt 250 heldige publikummere i et lagerlokale i Oslo, var det første av flere musikkrelaterte initiativer fra Coca-Cola i Norge. I sommer vil Coca-Cola være til stede på flere musikkfestivaler, og kanskje vil det også komme flere Coke Secret Sessions.

– Coca-Cola har lenge satset på musikk, og vi ønsker å være en gledesspreder – derfor passer det perfekt for oss å være til stede på konserter og festivaler. Dette henger også tett sammen med våre internasjonale konsept «Real Magic» og «Coke Music», der vi nylig har lansert en ny versjon av Queens legendariske «A kind of magic». Denne versjonen er laget av den britiske artisten Griff, som i Norge kanskje er mest kjent for sitt samarbeid med Sigrid, så det er en slags norsk lenke der også, avslutter Haugen.

I tillegg til Coke Secret Sessions vil Coca-Cola være til stede på disse norske festivalene i sommer og utover høsten: Neon, Kadetten, Findings, Opptur, Idyll og Kygo på Ullevål. Forbrukere kan vinne billetter til alle disse i Coca-Cola sin egen app.

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Lenker

Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Robsrudskogen 5
1471 Lørenskog

+47 67 92 40 50http://www.coca-cola.no

Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

The Coca-Cola Company (TCCC) er verdens ledende produsent av alkoholfrie drikkevarer. Oppskriften på Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA, og i Norge kom Coca-Cola på markedet i 1926. Coca-Cola Norge eier og leder merkevarene mens Coca-Cola Europacific Partners Norge AS (CCEPN) har ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Fra produksjonsanlegget på Lørenskog, like utenfor Oslo, markedsføres og distribueres Coca-Cola®, Coca-Cola Zero Sugar®, Fanta®, Sprite®, Sprite zero®, Urge®, bonaqua®, fuzetea®, Powerade®, MER®, COSTA® og CHAQWA®. Coca-Cola Europacific Partners Norge har i overkant av 550 ansatte i Norge, og Coca-Cola Norge har rundt 10 ansatte.

Se www.coca-cola.no for mer informasjon.

Følg pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye