Charlie's Angels soundtrack ute nå!

I dag slippes det etterlengtede soundtracket til nyinnspillingen av Charlie’s Angels, med kinopremiere i Norge i januar 2020. Albumet inkluderer tidligere utgitte «Don’t Call Me Angel (Charlie’s Angel)» av Ariana Grande, Miley Cyrus og Lana Del Rey, «Pantera» av Anitta, og «How It’s Done» av Kash Doll, Kim Petras, det finske stjerneskuddet ALMA og Stefflon Don.

Hør albumet HER!

Ariana Grande er co-executive producer av det stjernespekkede albumet sammen med superprodusenten Savan Kotecha og manager Scooter Braun. Blant de nye låtene finner man «Bad To You» av Ariana Grande, Normani og Nicki Minaj, «Nobody» med ikonet Chaka Khan, «Got Her Own» med Arianas faste skrivepartner Victoria Monét og sololåten «How I Look At You».

Se den nye filmtraileren her!

Spring Aspers (Sony Pictures Motion Picture Group, Music) roser musikken:

“It’s refreshing to have a female director at the helm of Charlie’s Angels and Elizabeth’s narrative of powerful female characters has inspired incredible music from today’s top artists. Working with Ariana to craft a soundtrack filled with diverse female talent has been a truly remarkable experience.”

Tracklist:

1. How It's Done – Kash Doll, Kim Petras, ALMA, Stefflon Don

2. Bad To You – Ariana Grande, Normani, Nicki Minaj

3. Don't Call Me Angel (Charlie's Angels) – Ariana Grande, Miley Cyrus, Lana Del Rey

4. Eyes Off You – M-22, Arlissa, Kiana Ledé

5. Bad Girls (Gigamesh Remix) - Donna Summer

6. Nobody – Ariana Grande, Chaka Khan

7. Pantera – Anitta

8. How I Look On You - Ariana Grande

9. Blackout – Danielle Bradbery

10. Got Her Own - Ariana Grande, Victoria Monét

11. Charlie's Angels Theme (Black Caviar Remix) – Jack Elliott, Allyn Ferguson

Foto: Hannah Lux Davis

Nyheter fra Justin Bieber, Billie Eilish, Astrid S, Mio x Nick Strand, Halsey og flere14.2.2020 12:29:22 CETPressemelding

God fredag! Nye datoer for "Astrid_S:World tour part one" Billie Eilish er i dag ute med tittel låten til den kommende James Bond-filmen Endelig nytt album fra Justin Bieber, Changes Joe Hisaishi slipper best-of album og 30(!) album fra katalogen digitalt Mio x Nick Strand samarbeider med ny låt, promise Sam Smith med Stargate-produsert låt 22 år gamle Isak Danielson slapp i dag “I Don’t Need Your Love”. Låten blir å finne på hans kommende album som også vil inneholde “Part of Me”. Isak legger ut på turne i Skandinavia med start 10. mars, men før det spiller han to konserter på by:Larm i Oslo i slutten av februar. Sabrina Carpenter er tilbake med ny låt og musikkvideo. “Honeymoon Fades” er første nye låt fra Sabrina siden albumet Singular Act II fra 2019. Hun er også å se i Netflix-serien Tall Girl. Migos er ute med låten "Give No Fxk", et samarbeid med Travis Scott og Young Thug. De har også sluppet merch til låten, som man kan få tak i her. Britiske HRVY er i dag ute med singelen “ht

Endelig nytt album fra Justin Bieber14.2.2020 10:00:41 CETPressemelding

Justin Bieber slapp i dag «Changes», som er den kanadiske superstjernens femte studioalbum. Han har fått med seg artister som Post Malone, Travis Scott, Quavo, Lil Dicky, Kehlani og Clever og albumet er produsert av blant andre Poo Bear, Boi 1da og Louis Bell. «Changes» inneholder låtene «Yummy» og «Intentions», som til sammen har blitt streamet over 500 millioner ganger, og som har gjort at han igjen har blitt den mest populære artisten på Spotify globalt. Han har også gitt fansen et unikt innblikk i arbeidet med albumet via dokuserien «Justin Bieber: Seasons» på Youtube. Det er nesten fem år siden Biebers slapp albumet «Purpose», som gikk rett til topps på den norske albumlista. Albumet, som inneholdt låter som «Sorry» og What Do You Mean», har blitt streamet over 150 millioner ganger bare i Norge. I løpet av karrieren har kanadieren blitt streamet over 50 milliarder ganger på verdensbasis.