Norges Bowlingforbund (NBF)Norges Bowlingforbund (NBF)

Bowlingforbundet signerer ny sponsor og samarbeidspartner.

NBF er veldig glad for å kunne presentere Showfabrikken Media AS som ny sponsor og samarbeidspartner. Showfabrikken Media AS har bred kompetanse innen film, animasjon, bilde, lyd og tekst og jobber med løsninger som kan tydeliggjøre, forenkle og synliggjøre ditt budskap. De holder til i Fredrikstad og har 14 ansatte.

Showfabrikken Media AS skal produsere animasjonsfilmer for NBF som blir en viktig del av vårt fremtidige rekrutterings- og utdanningsarbeide for å synliggjøre idretten bowling.

Showfabrikken Media AS har alltid vært opptatt av å bidra til å utvikle idrett og kultur. Vi gleder oss til å samarbeide med Norges Bowlingforbund og være med å utvikle verktøy for å bidra til økt synlighet og økt rekruttering, sier Bjørn Øyvind Bya, daglig leder.

Kontaktpersoner for Showfabrikken
Bjørn Øyvind Bya, Daglig leder