Norges Bowlingforbund (NBF)Norges Bowlingforbund (NBF)

Bowlingforbundet signerer ny sponsor og samarbeidspartner.

NBF er veldig glad for å kunne presentere Showfabrikken Media AS som ny sponsor og samarbeidspartner. Showfabrikken Media AS har bred kompetanse innen film, animasjon, bilde, lyd og tekst og jobber med løsninger som kan tydeliggjøre, forenkle og synliggjøre ditt budskap. De holder til i Fredrikstad og har 14 ansatte.

Showfabrikken Media AS skal produsere animasjonsfilmer for NBF som blir en viktig del av vårt fremtidige rekrutterings- og utdanningsarbeide for å synliggjøre idretten bowling.

Showfabrikken Media AS har alltid vært opptatt av å bidra til å utvikle idrett og kultur. Vi gleder oss til å samarbeide med Norges Bowlingforbund og være med å utvikle verktøy for å bidra til økt synlighet og økt rekruttering, sier Bjørn Øyvind Bya, daglig leder.

Kontaktpersoner for Showfabrikken
Bjørn Øyvind Bya, Daglig leder
mob. 97116766
www.showfabrikken.no

Norske jenter i finalespill i Bowling VM!9.11.2021 14:53:41 CET | Pressemelding

Det spilles VM i bowling i Dubai om dagen. Og der bryter de norske jentene ny mark. I den nye lagformatet bakers spilles det nå dobbel og der gjør jentene det meget bra. Etter å ha kvalifisert seg bland topp 32 i de innledende 10 seriene så viste de opp et meget sterkt spill i gruppespillets 7 matcher. Med vinst i 6 av de 7 matchene, hvor det er 3p for vunnen match og 1p for uavgjort resultat, landet de på 18p som var det samme som gruppevinner Tyskland. (innbyrdes møte) Dette gir spill mot gruppevinneren fra gruppe C. De norske jentene møter de svenske storstjernene og favorittene Sandra Anderson og Joline Person Planefors.