Bowling Celebrity Invitational 2021

Mandag 20.september arrangeres Bowling Celebrity Invitational på Lucky Bowl på Veitvet i Oslo, hvor 35 kjente personer skal finne ut hvem som er best av dem i bowling. Her deltar mange OL vinnere, programledere, TV personligheter, artister og andre idrettsfolk. Dette arrangementet starter uken hvor NM i bowling for seniorer arrangeres fra onsdag 22.sept til søndag 26.sept i Hamar (Herrer) og Elverum (damer).

Vi i bowlingforbundet ønsker å synliggjøre våre beste bowlingspillere - og tre av våre beste herre og damespillere vil delta på Bowling Celebrity Invitational. Her skal de først gi instruksjon til kjendisene og etter en intern turnering for kjendisene, spiller de norske landslagsbowlerne i finalerunden på lag med de 6 beste i herreklassen og i dameklassen.

Landslagsspillerne som deltar er ;

• Tore Torgersen, Trondheim Bowlingklubb
    • Flere ganger verdensmester (bl a regjerende verdensmester i veteran klassen), euroapmester, mangfaldig norsk mester og US Open Senior vinner 2019
  • Georg Skryten, Cross BK, Stavanger.
    • Regjerende ungdoms verdensmester, flere ganger norsk mester og landslagsspiller.
  • Glenn Morten Pedersen, Drammen Tigers
    • Regjerende Europamester for nasjonale mestere, mange medaljer fra EM og VM, norsk mester og tidligere landslagsspiller
  • Åse Jacobsen, Trondheim Bowlingklubb
    • Landslagsspiller og norsk mester
  • Heidi Thorstensen, Frogner Bowlingklubb, Oslo.
    • Mangårig landslagsspiller og norsk mester
  • Jeanett Haavelmoen Johansen, Frogner Bowlingklubb, Oslo
    • Mangårig landslasgspiller og norsk mester.

Dette arrangeres, som et lukket arrangement, på Lucky Bowl på Veitvet fra kl.18.00 til 20.30 mandag 20.sept og vi sender dere navnelister i forkant. For å få tak i de største profilene har vi engasjert den gamle sandvolleyspilleren Jan Kvalheim, som er kjent som castingansvarlig for mange norske TV programmer, f.eks. Mesternes Mester, Maskorama, Familiens Ære, Idrettsgallaen, Over Atlanteren, ++.

Vi håper dere vil komme og dekke dette arrangementet og dere vil få rikelig anledning til å lage morsomme intervjuer med profilene. Som nevnt får dere navneliste på deltagerne noen dager i forveien.

Ved spørsmål kontakt :

Kirsten Wille (Norges Bowlingforbund)   : 92815563