Boua får med seg Hkeem og William Gamborg på "Farvel"!

Boua debuterte som artist med de to P3X-listede låtene «Bare Du Vet» og «Skittent Spill» i 2021. «Skittent Spill (Dandy Lion Remix)» var også listet på mp3.

For Boua er det å skape musikk en slags magi hvor den kreative prosessen består av å formidle inntrykk og følelser fra den virkelige verden – altså hvordan den ytre verden setter spor i den indre verden, og motsatt.

Tidligere i år slapp han «Wolf», som ble listet på både P3 og P3X. Nå er han klar med mer musikk, og først ut er «Farvel», der han har fått med seg tungvekteren Hkeem og TikTok-favvo William Gamborg.

«Farvel»handler om det å måtte ta farvel med en som du egentlig hadde et tett forhold til, og at det ikke finnes noe garanti på hvor lenge et vennskap eller forhold varer.»-forteller Boua.

Jeg synes det er et viktig tema å ta opp, fordimanofte føler på savn og har vanskeligheter med å la ting gå. Og som oftest viser man det ikke.I tillegg så er det veldig kult å få med meg to dyktige artister som også ville få ut deres følelser og tanker rundt temaet.-fortsetter Boua.

Når 23-åringen fra Holmlia skriver musikk lar han steder, hendelser og personer fra den virkelige verden smelte inn i et univers inspirert av følelser, drømmer og det fantasifulle. Som igjen inspirerer de unike historiene han formidler.

«Farvel» er ute fredag 15. juli.