blink-182 har sluppet nytt album!

De Grammynomnierte rocke-tungvekterene, blink-182, har i dag sluppet sitt nye studioalbum NINE. Albumet, som gis ut av Columbia Records, er tilgjengelig digitalt, samt også i et begrenset opplag farget vinyl, kasetter og CD.

Etter et intimt klubbshow på Brooklyns St. Vitus, i partnerskap med Spotify, skal blink-182 avslutte sin landsomfattende turné sammen med co-headliner Lil Wayne i kveld med en konsert på Barclays Center i Brooklyn. Fans kan se en livestream av St. Vitus-konserten på Facebook i en begrenset periode HER.

Siden bandets ydmyke start i 1992 i San Diego, har blink-182 solgt over 50 millioner album verden over og rocket store folkemengder over hele kloden, og blitt et av de mest definerende og inspirerende rockebandene i deres generasjon.

blink-182 består av Mark Hoppus (vokal/bass), Travis Barker (trommer) og Matt Skiba (vokal/gitar).

NINE Track List:

1. The First Time
  2. Happy Days
  3. Heaven
  4. Darkside
  5. Blame It On My Youth
  6. Generational Divide
  7. Run Away
  8. Black Rain
  9. I Really Wish I Hated You
  10. Pin the Grenade
  11. No Heart To Speak Of