Bergens popkomet Zupermaria slipper «Ka har du gjort»

Zupermaria slipper siste singel før sitt kommende debutalbum.

Bergens neste popstjerne, Zupermaria, er tilbake og slipper Coucheron-produserte «Ka har du gjort» fra sitt kommende debutalbum. «Ka har du gjort» er en låt om en følelse mange kan kjenne seg igjen i: å love seg selv å bli litt bedre etter en periode med litt for mye fyll og fest, men så går det ikke lang tid før man likevel sier ja til nye sprell.

«.. og når festen er over og det er på tide å gå hjem vil jeg gå alle andre steder enn hjem. Vil heller få knekken sammen med en god venn <3» - Zupermaria

Det har gått litt over et år siden Zupermaria fra Fyllingsdalen debuterte med P3-listede «Unnskyld», og siden det har hun gitt oss flere radiolistede og dansbare poplåter på norsk, blant annet «Balenciaga» og seneste «Ingenting er lenger som det var». På kort tid har hun markert seg som en solid artist i det norske poplandskapet.

Med karismatiske og ærlige tekster på norsk, om festing, brudd, forhold og om å være ung og rastløs, deler hun egne og andres erfaringer gjennom storslagne refreng i lekne produksjoner. Hun har imponert med radiolistinger på både P3 og mP3, og spilte for en applauderende bransje på både Vill Vill Vest i fjor og by:Larm i år. Det er mye som tyder på at Zupermaria kan bli landets neste store popkomet.

«Ka har du gjort» er ute 14. august.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Sony Music Norway på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.