Arif slipper albumet «Arif i Waanderland»

Arif slipper den etterlengtede oppfølgeren til «High End Asfalt» (2015) i morgen, 4. oktober.

Albumet «Arif i Waanderland» er en lyrisk og musikalsk reise. Her plukker Arif fra hverandre et barns antagelser og en ung manns anklager, for å sette sammen de ekte historiene om to unge mennesker som av helt ulike grunner forlot Zanzibar og på helt ulikt vis endte i Norge. To eventyrere som endte i et slags eventyrland, hvor de fikk en sønn som er helnorsk verdensborger. Med et skarpt blikk, og et varmt hjerte, setter Arif lys på skyggesidene av sin egen barndom og oppvekst, og han viser eventyrlandet for hva det er. Fullt av muligheter, men også farer. Den musikalske dybden og detaljrikdommen, kombinert med tekster som i sin nærhet setter søkelyset på større samfunnsproblemer, gjør at man kan dykke dypere inn i «Arif i Waanderland» for hver lytting. Ved å fortelle sin egen historie, fra før han ble født, setter Arif også ord på mange andres historier og bidrar til større forståelse, også for historiene og realitetene som sjelden blir trukket fram i media.

På oppfølgeren til den moderne klassikeren «High End Asfalt» (2015) har Arif jobbet med produsenter som blant annet Filip Kollsete, Kastel, Mogilla, Pvcify, Synthomania, Kjetil Jansen fra Lemaitre og MssingNo.

«Arif i Waanderland» er ute 4. oktober via Nora Streams.

Harry Styles annonserer album og eksklusiv konsert!5.11.2019 16:00:00 CETPressemelding

Harry Styles har endelig annonsert sitt høyt forventende, nye album Fine Line som slippes globalt fredag 13. desember. Fine Line er tilgjengelig for forhåndsbestilling allerede nå på CD, vinyl og en spesialutgave som inneholder en 32-siders bok med eksklusive behind the scenes-bilder fra album-innspilling. Albumet, som har 12 spor, inneholder også den nye singelen «Lights Up», som har høstet over 100 millioner views og streams verden over. Harry skal feire releasen med en helt spesiell konsert, «Harry Styles – Fine Line live at the Forum – One Night Only», i Los Angeles den 13. desember. Allerede i dag kan fans forhåndsbestille albumet og få tilgang til det eksklusive forhåndssalget av konsertbilletter, som vil bli tilgjengelig torsdag 7. november 9 AM PT. Billettene blir tilgjengelig for vanlig salg fredag 9. novemer 9 AM PT. Det er maks to billetter per person, og billettene vil være mobile-only. 16. november skal Harry lede NBC’s Saturday Night Live, samt spille helt ny musikk fra a

Mariah Careys julegave til fansen 25 år etter: Slipper tidligere uutgitte opptak!1.11.2019 20:36:13 CETPressemelding

Siden Mariah Careys ikoniske julealbum "Merry Christmas" inntok verdens platehyller 1. november 1994, er "All I Want For Christmas Is You" blitt den 11. mest solgte singelen globalt gjennom tidene - og en essensiell del av julerepertoaret også her i Norge. På dagen 25 år senere leverer superstjernen en gavepakke til fansen. "Merry Christmas (Deluxe Anniversary Edition)" er ute overalt i dag, fullspekket med tidligere uutgitte opptak og bonusmateriale.