Årets kjøpmenn i Narvesen, 7-Eleven og YX 7-Eleven
På den årlige samlingen, der kjøpmenn, medarbeidere, leverandører og eiere er samlet, ble vinnerne kåret onsdag kveld. Prisen henger høyt og er en annerkjennelse av eksepsjonelt lederskap og god kultur, samtidig som kjøpmennene har levert sterke resultater.
AnnaMaria Carnemark, administrerende direktør i Reitan Convenience Norge, får ikke fullrost årets vinnere nok.
- Alle de tre vinnerne har lagt ned en formidabel innsats det siste året og har virkelig jobbet hardt for å nå målene de har satt seg, sier Carnemark og fortsetter:
- De har oppnådd gode resultater i butikkene sine, de er fantastiske leder for sine ansatte og de har butikker der varetrykk og kundeservice er på topp.
Å bli kåret til årets kjøpmann er en stor ære for de som vinner tittelen.
- Vinnerne jobber i tråd med våre verdier og er gode ambassadører for våre tre convenience-konsepter. I tillegg er de gode forbilder for hele organisasjonen.
Juryens begrunnelse:
Årets kjøpmann Narvesen
Årets kjøpmann i Narvesen har lang fartstid og er en strålende ambassadør for hele kjeden. Hun har hatt god vekst i alle år. Anita er en tydelig, krevende og omsorgsfull leder. Hun utvikler og samtidig ansvarliggjør sine ansatte. Kjøpmannen er alltid på topp når vi sekunderer kampanjer. Anita leverte en formidabel vekst på mat på 70 % mot 2021, og er oppe på 2019-tall når det gjelder salg av pølser. Vedkommende driver flere butikker, og hun er en god sparringspartner for andre kjøpmenn og servicekontoret. Årets kjøpmann i Narvesen er Anita Christiansen, National Vestibyle.
Årets kjøpmann 7-Eleven
Årets kjøpmann har sammen med sitt team skapt en imponerende foodvenience 7-Eleven-butikk.Butikken er berømt for sine kundeopplevelser, hvor et fantastisk team selger fristelser og god stemning. Han kjennetegnes gjennom sine verdier, omsorg og kvalitet i hva som blir gjort. Kevin har gjennom 20 år vært en rollemodell for «best standard», fra en liten Narvesen lukekiosk på Valkyrien til 7-Eleven. Fra nyutdannet siviløkonom til kremmer og kjøpmann blir det satt rekorder igjen og igjen. Folka er forskjellen og årets kjøpmann er Kevin Nguyen, på Flytogterminalen Oslo S.
Årets kjøpmann YX 7-Eleven
Årets kjøpmann i YX 7-Eleven er en fantastisk ambassadør for både RCN og hele Reitan. Han er lojal mot kjeden, konseptet, kunder og kollegaer. Ninos ser alltid etter forbedringer og deler gjerne sine erfaringer med andre. Uansett hva som skjer, hjelper årets kjøpmann oss alltid til å bli bedre. Han har en enorm ståpå-vilje og gir aldri opp selv om veien kan være lang å gå. Ninos sier alltid ja, er en utrolig god leder og ekstremt detaljert. Og når det kommer til butikkstandard er han best i klassen. Han er svært godt likt av nye og gamle kunder, og blant rånerne er han er nr. 1. Årets kjøpmann i YX 7-Eleven er Ninos Merkhaey, Nygårdskrysset.
Kontakter
Gina Elisabeth RudsrudKommunikasjonsrådgiver
Tel:+47 95701965gina.elisabeth.rudsrud@reitanconvenience.noBilder
Om Reitan Convenience
Følg pressemeldinger fra Reitan Convenience
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Reitan Convenience på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Reitan Convenience
Reitan Convenience Norway øker kommersiell satsning med ny kommersiell direktør og salgsdirektør10.10.2024 10:00:00 CEST | Pressemelding
Salman Sakizi, tidligere salgsdirektør, inntrer rollen som kommersiell direktør i Reitan Convenience Norway (RCN) sin nye kommersielle avdeling. Dermed blir Bente Pedersen, tidligere regionsjef, ny salgsdirektør i RCN.
Narvesen gjentar kaffetradisjon og donerer 1 kr per solgte kaffekopp til TV-aksjonen: - Årets viktigste kampanje1.10.2024 06:00:00 CEST | Pressemelding
De tre første ukene i oktober donerer Narvesen 1 kr per solgte kaffekopp og varm drikke til årets TV-aksjon. Narvesen tilbyr også gratis kaffe til alle bøssebærere på den store aksjonsdagen søndag 20. oktober. Kaffekampanjen har blitt en årelang tradisjon for kioskkjeden, som samarbeider med TV-aksjonen for syvende år på rad.
7-Eleven inngår samarbeid med Kreftforeningen: - Donerer 5 kr per solgte Pink Burger til Rosa sløyfe-aksjonen27.9.2024 06:00:00 CEST | Pressemelding
7-Eleven inngår nytt samarbeid med Kreftforeningen, hvorav kjedens første kampanje i årshjulet går til støtte for Rosa sløyfe-aksjonen. I hele oktober tilbyr 7-Eleven fisk- og kyllingburgere med rosa burgerbrød i deres butikker i by og langs vei. 5 kr per solgte rosa burger doneres til Rosa sløyfe og deres forskningsarbeid på brystkreft.
Narvesen lanserer plantebaserte nyheter med Hanne-Lene Dahlgren: - Vil gjøre det enklere for kunden å ta gode valg i tråd med norske kostråd21.8.2024 08:47:20 CEST | Pressemelding
I begynnelsen av året kunne Narvesen dele nyheten om kjedens nye samarbeid med kokebokforfatter og samfunnsdebattant, Hanne-Lene Dahlgren – også kjent som Norges største «vegetarentusiast». Denne uken lanseres de nye plantebaserte produktene eksklusivt i Narvesen sine butikker.
Narvesen åpner testlab for gode valg på farten4.6.2024 18:57:42 CEST | Pressemelding
Tirsdag 4. juni åpnet Narvesen offisielt dørene til sin nye testlab på Jernbanetorget i Oslo. Den nyoppussede konseptbutikken er en pilot for bærekraftig utvikling av kjeden og tiltak som skal gjøre det enklere for kunden å ta gode valg på farten.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom