Arendalsuka: Mestrer du livet, mestrer du skolen. Eller?

Kronprinsparets Fond og velferdsforskningsinstituttet NOVA ved OsloMet presenterer resultatene fra ungdomsprogrammet Flyt. Velkommen til rapportlansering tirsdag 17. august klokken 15.30 på Demokratiscenen i Arendalsuka.
Hvordan styrke ungdom som står i fare for frafall?
For to år siden ble livsmestringsprogrammet Flyt lansert på Arendalsuka. Nå er programmet testet i en rekke kommuner og forskningsrapporten er klar.
Hva har vi lært om hva som virker og hva som ikke virker?
- Kristin Halvorsen, styreleder i Kronprinsparets Fond
- Jon Rogstad, forsker, Velferdsforskningsinstituttet NOVA ved OsloMet
- Irene Lystrup, daglig leder i Kronprinsparets Fond
- Monika Egeland Hammer, Flytsjef
Vel møtt til alle som er opptatt av ungdom, gjennomføring av videregående skole, livsmestring og medborgerskap. Vi sees på Demokratiscenen i Arendal!
Velkommen!