Alle familiers livredder!

Nina Maaø-Ruden, kvinnen bak en av Norges mest lese blogger "småbarnsforeldre", lanserer nå "Kos med kaos" for 2021, en kalenderbok som forenkler hverdagen til alle foreldre. "Kos med kaos" er mye mer enn en kalenderbok, den er alle familiers livredder, i følge bloggeren.
Nina Maaø-Ruden, kvinnen bak kalenderboken «Kos med kaos».

-Jeg husker hvor usannsynlig nervøs jeg var. Etter en evig søken på å finne kalenderboken som kunne fungere for en småbarnsfamilie, valgte jeg å ta saken i egne hender. Jeg hadde lett over alt, og det var klart, det var ingen kalenderbøker som rommet meg og mitt. Etter nesten et år med research, testing, endring og feiling ble «Kos med kaos» født, en kalenderbok for HELE familien, sier Nina Maaø-Ruden.

Kalenderboken ble laget første gang i 2015 av Nina og familien, som et svar på tydelig behov for organisering og oversikt i familien. Hun ville ta vare på de små øyeblikkene, og ikke minst få kontroll på hverdagen. Nina er nemlig mamma til syv små. I tillegg har hun en av Norges mest leste blogger, småbarnsforeldre.

-Kalenderboken bidrar til at hverdagen til travle småbarnsfamilier blir hakket mer oversiktlig. Den er et godt verktøy som hjelper familier å holde oversikt over, ikke bare sine egne planer, men også andres. Den tar vare på alle gjøremål, små som store. Den har rom for drømmer, mål, egne minnesider for ferie, jul og hele året. Det er middagsplanlegger, handleliste, bursdager og til og med en egen side for månedlig budsjett. Etter endt år kan den til og med fungere som en minnebok, og noe som barna kan bruke til å se tilbake på og mimre. Kanskje kan 2021 bli året hvor du får spart opp en skikkelig buffer? ler Nina.

Her kan altså stort og smått skrives ned, ikke bare gjøremål, men også milepæler og store øyeblikk. Nina vil at kalenderboken skal være en bok man ønsker å ta vare på.

-Jeg gleder meg til å dele året med alle leserne, og ikke minst høste erfaringer knytte til organisering i familien både her og der, avslutter Nina.

Boken som utgis av Egmont People er i butikk 6. november 2020.

Om Egmont PEOPLE:
Egmont PEOPLE jobber tett med noen av landets største influencere, merkevarer og kunder, og hjelper dem med å lykkes med innhold, merkevareutvikling, kommersielle kampanjer og produktutvikling. Vår distribusjonsmiks og kreative produksjonsmiljø gir oss en unik posisjon i det norske markedet for profilmarkedsføring. Vi jobber raskt, innsiktsbasert og målbart. Og forteller historier som overrasker, berører og får deg til å le.

For intervju kontakt Ingvill Refsnes Flaaten.

Tlf. 90154479 / ingvill.refsnes.flaaten@egmont.com

Nina Maaø-Ruden, kvinnen bak kalenderboken «Kos med kaos».
Kalenderbok "Kos med kaos".