Akkreditering VM i bryting 2. – 10. oktober

Vedlagt konkurranseprogrammet for VM.

Akkreditering:https://athena.uww.org/press

Akkrediteringsfrist: 22. september

Adgang med grønt koronasertifikat:

VM tropp Norge:

Magnus Grønvik (87 kg) – IL Braatt

Marcus Worren (97 kg) – Lambertseter BK

Nikola Milatovic (130 kg) – SP09

Akkreditering VM i bryting 2. – 10. oktober7.9.2021 13:25:54 CEST | Pressemelding

Akkreditering VM i bryting 2. – 10. oktober VM i bryting arrangeres fra 2. – 10. oktober på Jordal Amfi i Oslo. Ca 800 utøvere fra over 100 land deltar. NRK er rettighetshaver i Norge. Vedlagt konkurranseprogrammet for VM. Akkreditering: https://athena.uww.org/press Akkrediteringsfrist: 15. september Adgang med grønt koronasertifikat: Grønt koronasertifikat må fremvises av alle journalister og fotografer. For at koronasertifikatet skal vise grønt via helsenorge.no må den som innehar sertifikatet være beskyttet (minst tre uker siden vaksine en, eller hatt Covid-19 i løpet av de siste 6 måneder) eller ha negativ test som ikke er eldre enn 24 timer. Vi aksepterer i tillegg til også EU-sertifikat, koronasertifikat på papir, og skriftlig/digitale (på mobil holder) bekreftelser på under 24 timer gamle negative hurtigtester VM tropp Norge: Endelig VM-tropp tas ut senere og blir presentert på eget pressetreff før VM, men følgende norske brytere er påmeldt: Kvinner: Ramona Eriksen (50 kg) – AK-