Adrian Sellevoll slipper låt om kjæresten

Adrian Sellevoll avsluttet fjoråret med «Se hvordan vi lever», en låt hvor han tok et oppgjør med sitt gamle jeg, etter flere år med festing og en hard livsstil. Nå går han inn i det nye året med fjellturer på TV i beste sendetid på «71 grader nord - Norges tøffeste kjendis» og låta «Vise deg verden» fredag 22. januar - en låt om kjæresten.

«Låten handler om en jente som har kommet inn i livet mitt og forandret mye av mitt syn på livet. Vi har det veldig fint sammen og jeg ønsker å holde resten privat. Vi har opplevd mye sammen på kort tid og der fant jeg inspirasjon til denne sangen» - Adrian Sellevoll

Låten er produsert av Rubbaband, med innspill fra både Alexander Galaxy på tekst og melodi, og Juli Bergan som stilte på saksofon.

«Vi satt hjemme hos Lars «Rubbaband» og jammet litt, så kom låten naturlig etter jeg hørte beaten. Alexander Galaxy var også en god støttespiller med tekst og melody. Vi har kjent hverandre i mange år og kjenner hverandre veldig godt» - Adrian Sellevoll

22 år gamle Adrian Sellevoll fra Bergen har i løpet av de siste årene levert hitlåter som «Se meg», «Ha meg» og seneste «Danser best for meg selv», og har for lengst bevist at han ikke bare er en realitydeltaker, men også en låtskriver og artist med teft for tekst og melodi. Adrian beskriver musikk og låtskriving som sin terapi, og henter inspirasjon fra sitt eget liv og egne historier, men også menneskene rundt seg. Han har åpnet opp med ærlige tekster om kjærlighet, rus, oppmerksomhetsbehov og å være sin egen verst fiende. De siste årene har artistkarrieren til Adrian skutt fart, med millioner av streams, radiolistinger og energiske liveshows. Denne vinteren er han også å se på TV-skjermen i sesongens «71 grader nord - Norges tøffeste kjendis».

«Vise deg verden» er ute fredag 22. januar.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Sony Music Norway på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.