Adrian Sellevoll slipper «Danser best for meg selv»

Adrian Sellevoll sparker i gang høsten med en låt som betyr ekstra mye for ham selv 18. september. «Danser best for meg selv» er en låt som handler om at man noen ganger rett og slett har det best med bare seg selv. Når man trenger et øyeblikk bort fra hverdagen og bare vil være i sitt eget selskap. Som for eksempel om man nettopp har kommet ut av et forhold.

«Alle kan relatere til kjærlighetssorg, og denne låten håper jeg kan hjelpe mange der ute som går gjennom det» - Adrian Sellevoll

«Danser best for meg selv» er produsert av HÅWK og Hef Augusto Hotvedt (Nonstop Music Norway). Da Adrian hørte produksjonen passet den godt til der han var i livet, og historien i låten kom helt naturlig.

«Dette er en klassisk Adrian-låt, med elgitarer, 808’s og en sterk melodi» - Adrian Sellevoll

Med låter som «Se meg», «Ha meg» og senest «Boomerang» har Adrian Sellevoll etablert seg som en artist med god teft for både melodi og tekst. Han har åpnet opp med ærlige tekster om kjærlighet, rus, oppmerksomhetsbehov og å være sin egen verst fiende. Det siste året har artistkarrieren til Adrian skutt fart, med millioner av streams, radiolistinger og energiske liveshows. På nyåret blir han også å se på TV-skjermen i sesongens «71 grader nord kjendis».

«Danser best for meg selv» er ute i morgen, 18. september.

Travis Scott slipper ny singel og musikkvideo25.9.2020 07:30:00 CESTPressemelding

Travis Scott slipper i dag sin nye singel og musikkvideo «FRANCHISE», sammen med Young Thug og M.I.A. HØR DEN HER: https://TravisScott.lnk.to/FRANCHISE Sangen kommer med en offisiell musikkvideo regissert av Travis Scott og White Trash Tyler, filmet i Michael Jordans legendariske herregård i Chicago. SE DEN HER: https://TravisScott.lnk.to/FRANCHISEOfficial Musikkvideoen ble premiert på IMAX-kinoer i USA i går, i forkant av visningen av Christopher Nolans film TENET, hvis lydspor også inneholder Travis Scott-låten «The Plan». I tillegg til den offisielle musikkvideoen slippes det også tre alternative videoer for å fullføre «FRANCHISE»-verdenen; en lyric-video, en visualizer og etinnblikk i studioet. Link: https://travisscott.lnk.to/FRANCHISELyricVideo Link: https://travisscott.lnk.to/FRANCHISEVisualizer Link: https://travisscott.lnk.to/FRANCHISECactusSlatt Artwork er laget av den verdenskjente samtidskunstneren George Condo. Kan sees HER, samt ligger også som vedlegg lenger ned i presse