Business Wire

Adform FLOW avduket: Adforms nye plattform for sømløs moderne markedsføring

Del

Adform, den eneste uavhengige globale plattformen for digital markedsøring som dekker alle aspekter av livssyklusen til en digital kampanje, introduserer i dag sin nye produktpakke: Adform FLOW. Den er intuitivt utformet for å gjøre det enklere for markedsførere å planlegge, kjøpe og aktivere media. Adform FLOW har alt de trenger i ett system: DSP, DMP, SSP, DCO og annonseserver. Gjennom enestående brukeropplevelse og forbedret menneske/maskin-samarbeid, tilbyr Adform FLOW høyere intelligens for å forbedre forretningsresultater.

Funksjonene til Adform FLOW inkluderer:

  • Sømløs og integrert brukeropplevelse, på tvers av alle aspekter av kampanjens arbeidsflyt og alle digitale mediekanaler
  • SaaS-teknologi, som gir økt kontroll og fleksibilitet, inkludert en modulær og åpen API-tilnærming, kombinert med muligheten til å kontrollere kostnadene gjennom lisensbaserte avgifter
  • Klargjort for førsteparts ID, konfigurert for etterlevelse av personvern og en verden uten cookies
  • Medienøytralitet, uten medie- eller dataeierskap, og derfor ingen konflikter

Adforms forskning, utført i samarbeid med Dynata, som har studert mer enn 1000 markedsførere, viser at omtrent tre fjerdedeler av moderne markedsførere (74 %) ønsker ett enkelt dashbord for effektiv styring av kampanjer, og de har nevnt dataoptimalisering, kostnadseffektivitet og kontroll som de største fordelene.

Nå, etter mer enn tre års utvikling og ved videreføring av Adforms innovasjoner gjennom to tiår, er Adform FLOW bygget for moderne markedsføring, enten man er et byrå eller annonsør. Uavhengig og integrert, gir Adform FLOW markedsførere større kontroll over sine egne data. Plattformen er fullt konfigurerbar, transparent og sikkert, og legger til rette for sømløs styring av kampanjer.

Digitale markedsførere har lenge slitt med ineffektiviteten som stammer fra bruk av utallige martech- og adtech-løsninger, og dagens økonomiske virkelighet gjør effektivitet viktigere enn noen gang. Noen selskaper har arbeidet i lukkede plattformer, andre har oppsøkt de beste teknologiene og lappet dem sammen til punktløsninger som ikke har fungert godt sammen. Adform FLOW tilbyr samme funksjonsrikdom som en kompleks punktløsning, med skalerbarheten, brukervennligheten og effektiviteten til en lukket plattform.

Samir Shah, Managing partner – data, teknologi og programmatisk ved Zenith sa: «Jeg er imponert av hvordan Adform har fortsatt å utvikle plattformen, og de rapporterte effektivitetsgevinstene er betydelige. Via løsningen deres kan jeg se strategiske fordeler, spesielt i en tid med kompleksitet på markedet som endres til en fremtid med førstepartsidentifikasjon, og det å kunne differensiere er svært viktig.»

«Moderne markedsførere trenger en komplett løsning som kan tilpasses deres spesielle behov. Vi er trygge på at vi kan tilføre betydelig verdi til våre kunder ved å sette dem i stand til å gjøre mer enn de har kunnet gjøre før,» sa Troels Jensen, administrerende direktør for Adform. «Som den eneste fullstendig integrerte markedsføringsplattformen, tilbyr Adform transparens, personvern og dataeierskap. Ved å takle disse utfordringene drar Adforms kunder fordel av Adform FLOWs unike arkitektur, og er i stand til å sikre betydelig sterkere resultater.»

«Markedsførere, uavhengig om de samarbeider med et byrå eller gjør arbeidet selv, er nødt til å fokusere på hvordan de skal samle, organisere og aktivere kundedata på en sikker måte i fremtiden,» sa Marius Backer Patrocollo, Country Manager, Norway at Adform. «Annonsører som eier kundeforholdet og den tilhørende data selv, vil uten tvil ha et stort fortrinn. For å lykkes med dette, mener jeg bestemt at de må benytte teknologi som setter dem i førersetet og gir dem fullstendig og udiskutabelt eierskap til sin data. Adform FLOW gir annonsører denne kontrollen, samt sikrer en sømløs arbeidsflyt gjennom hele kampanjesyklusen.»

<ENDS>

Om Adform

Adform er den eneste globale, uavhengige og fullstendig integrerte markedsføringsplattformen bygget for moderne markedsføring. Dens unike bedriftsteknologi – Adform FLOW – gir en overlegen brukeropplevelse og en skalerbar, modulær og åpen arkitektur for å muliggjøre sømløs styring gjennom hele kampanjens livssyklus. Den gir kunder forbedret kontroll og transparens på tvers av markedsføringsaktiviteter, inkludert eierskap av all kampanjedata. Siden 2002 har Adform utviklet teknologi for å forbedre menneske/maskin-samarbeidet og levere høyere intelligens, og har dermed forsterket forretningsresultater for sine kunder i 27 land i hele verden.

For mer informasjon, se: www.adform.com

Contact information

Pressekontakt
Sarah Redman
sarah@adformpr.com

Om Business Wire

Business Wire
Business Wire
24 Martin Lane
EC4R 0DR London

+44 20 7626 1982http://www.businesswire.co.uk

(c) 2018 Business Wire, Inc., All rights reserved.

Business Wire, a Berkshire Hathaway company, is the global leader in multiplatform press release distribution.

Følg saker fra Business Wire

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Business Wire på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Business Wire

Five Highlights at the 26 th Yiwu Fair to Attract 50,000 Global Merchants22.10.2020 16:25:00 CESTPress release

The 26th China Yiwu International Commodities (Standards) Fair ("Yiwu Fair") was opened on October 21 at Yiwu International Expo Center. The event, which will last till October 25, is expected to attract over 50,000 businessmen worldwide with these five highlights that can’t be missed. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20201022005798/en/ Highlight 1: Encouraging online and offline trade Due to the COVID-19 pandemic, exporters are facing great challenges this year. Therefore, Yiwu Fair 2020 invited more foreign business organizations and their representative offices in China. Around 10 delegations with 1,600 foreign businessmen in China are expected to attend. And online trade matchmaking meetings targeting Malaysia, the United Kingdom, Chile, etc. will allow exhibitors to connect with oversea traders online while meeting on-site foreign traders. Meanwhile, matchmaking meetings will also be held to help exhibitors

Hilton Effect Foundation Reveals 2020 Grants and Achieves $1 Million in Global COVID-19 Community Response Efforts22.10.2020 16:00:00 CESTPress release

The Hilton Effect Foundation announced today its 2020 Hilton Effect grantees, which include community-based organizations playing a direct role in COVID-19 pandemic recovery efforts. Through these grants and donations already made by the Foundation, which serves as Hilton’s primary philanthropic arm, the Foundation has now awarded more than $1 million dollars in COVID-19 community response efforts. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20201022005724/en/ Hilton Effect Foundation reveals 2020 grants and achieves $1 million in global COVID-19 community response efforts. (Graphic: Hilton Effect Foundation) “A core part of the Hilton Effect Foundation’s work is to support our communities around the world through both good times and bad,” said Kate Mikesell, president, Hilton Effect Foundation. “From the very start of the pandemic, we have been listening to community leaders about the direct and indirect challenges they ar

Smiths Detection Inc. receives a $90.8M IDIQ contract to manufacture Joint Chemical Agent Detector Adapter for US Department of Defense22.10.2020 16:00:00 CESTPress release

Smiths Detection Inc. (SDI), a global leader in threat detection and security screening technologies, announced it will initiate manufacturing of the Solid Liquid Adapter (SLA) following an indefinite delivery/indefinite quantity (IDIQ) award, worth potentially $90.8M over a maximum nine (9) year ordering period, with the US Department of Defense (DoD). The SLA adds new and expanded detection and identification capabilities to Joint Chemical Agent Detectors (JCAD), one of the DoD’s largest chemical detection programs in history. JCAD fitted with an SLA (JCAD SLA) gives the SLA operator the ability to both test for illicit drugs, including opioids such as fentanyl, and detect explosive compounds – without compromising the conventional chemical warfare agent detection capability of the JCAD. Speaking about the newly developed technology, Smiths Detection Inc. President, Shan Hood, said, “The SLA leverages existing technology, extending both capabilities and the life-cycle of widely deplo

Andersen Global Adds Chancery Chambers to Caribbean Platform22.10.2020 15:30:00 CESTPress release

Continuing to add breadth to the organization’s coverage in the eastern Caribbean region, Andersen Global enters into a Collaboration Agreement with legal firm Chancery Chambers in Barbados. Founded by Partner Sir Trevor Carmichael, Chancery Chambers is ranked Band 1 by Chambers and Partners and has substantial public and private sector experience at the national and international level. The firm’s full-service capabilities include national and international arbitration, corporate and commercial, employment law, banking and finance, aviation law, environmental law, intellectual property, insurance, M&A and real estate, specializing in tax advisory, corporate advisory and litigation. “We remain dedicated to being a benchmark organization for quality and best-in-class client solutions, and we believe the best way to accomplish this is by investing in our people and in our firm,” Sir Trevor said. “We are focused on the future and laying the groundwork for the next generation. Our collabor

Moody’s Retires Green Bond Assessment Product in Light of Market-Leading Second - Party Opinion Service Available from its Affiliate Vigeo Eiris22.10.2020 15:18:00 CESTPress release

Moody’s announced today that it has retired its Green Bond Assessment (GBA) product in light of the market-leading Second-Party Opinion (SPO) Service for sustainable bonds provided by its affiliate Vigeo Eiris (VE). This move follows the recently announced formation of the Moody’s ESG Solutions Group and last year’s expansion of Moody’s ESG capabilities with investments in VE, a global pioneer in ESG assessments, data, tools and sustainable finance; and Four Twenty Seven, a leader in climate risk analysis. VE offers a range of leading sustainable finance solutions, including a recently-enhanced SPO service for green, social, sustainability, and transition bonds as well as issuer sustainability ratings that provide an in-depth and forward-looking evaluation on a company’s sustainability credentials. In view of VE’s market-leading SPO product, Moody’s Investors Service (MIS) has retired the GBA product and has withdrawn all outstanding GBAs today. “The sustainable bond market has been on

IAVI, Merck, and Serum Institute of India Join Forces to Develop Monoclonal Antibodies for COVID-19 and Ensure Prompt and Equitable Global Access22.10.2020 15:00:00 CESTPress release

Today, IAVI, a nonprofit scientific research organization dedicated to addressing urgent, unmet global health challenges, and Serum Institute of India Pvt. Ltd., a leading manufacturer of vaccines and biologics, announced an agreement with Merck, a leading science and technology company, to develop SARS-CoV-2 neutralizing monoclonal antibodies (mAbs) co-invented by IAVI and Scripps Research as innovative interventions to address the COVID-19 pandemic. The agreement builds on the advanced antibody discovery and optimization expertise of IAVI and Scripps Research, gained from years of experience in HIV broadly neutralizing antibody research and development, and on Merck’s and Serum Institute’s significant capabilities in design and scale up of accelerated manufacturing processes for mAb production. The global development plan is being led by the three organizations in partnership. The two companies have broad networks across complementary geographic areas that will be crucial to reach gi