A&D Resources utvider i Norden

A&D Resources, den autoriserte distributøren for Hogan Assessments i Danmark og Benelux-landene, utvider forretningsdriften til Finland, Norge og Sverige, noe som gjøre det til den fremste Hogan-distributøren i regionen.

Denne pressemeldingen inneholder multimedia. Se hele pressemeldingen her: https://www.businesswire.com/news/home/20191019005034/no/

A&D spesialiserer seg i evaluering og utvikling av enkeltpersoner, grupper og organisasjoner, og er ansett som den fremste evalueringsvirksomheten i Danmark. Denne utvidelsen i Norden kan i stor grad tilskrives organisasjonens suksesshistorie i den omliggende regionen og også på grunn av dens arbeid globalt.

«Vi er heldige som har et sterkt omdømme innenfor vår bransje, enten det er i Danmark, Benelux eller utover, og det er fordi vi leverer», sier Hans Ove Dahl, administrerende direktør i A&D. «Vi mener at hvis du bygger opp et talentfullt team ved å bruke Hogans evalueringer, som er allment betraktet som de mest prediktive evalueringene for ytelse på arbeidsplassen, vil dere ha et konkurransefortrinn som andre organisasjoner rett og slett ikke kan matche».

A&D gikk inn i samarbeid med Hogan i 2002, og har siden opplevd kraftig vekst, både når det gjelder organisasjonens størrelse og geografisk omfang. A&D hadde sin aktivitet bare i Danmark til å begynne med, men gjorde den strategiske forflytningen med å utvide tilbudet til Benelux-landene de siste årene. Denne nye utvidelsen i Norden styrker ytterligere tilstedeværelsen i Nord-Europa.

Scott Gregory, administrerende direktør i Hogan Assessments, tror at denne utviklingen vil være gunstig for både Hogan og A&D.

«Hos Hogan har vi et robust distributørnettverk over hele verden, og A&D har vært til stede sammen med oss siden de tidlige dagene», sier Gregory. «Ettersom dette samarbeider har utviklet seg og blitt styrket over tid, begynte vi å finne nye og innovative måter å hjelpe hverandre å utvide virksomhetene våre. Dette er et annet eksempel på samarbeidet vårt for å forbedre den globale arbeidsstyrken gjennom bruk av gyldige, vitenskapelige evalueringer til å velge og utvikle medarbeidere».

A&D planlegger å være operasjonelle i de tre nordiske landene i løpet av de neste ukene, og forventer en problemfri overgang.

«Utvidelsen til Benelux-landene har hjulpet oss med forberedelsene til å gå inn i nye markeder», sier Dahl. «Det er åpenbart en veldig spennende tid for organisasjonen vår, og vi ser frem til å jobbe sammen med våre nye nordiske venner».

Om A&D Resources

A&D Resources spesialiserer seg i evaluering og utvikling av enkeltpersoner, grupper og organisasjoner, som leverandør av personlighetstester og konsulenttjenester. A&D er den offisielle distributøren for Hogan Assessments i Danmark og Benelux-landene. Som offisiell distributør, har A&D tilgang til Hogans globale distributørnettverk, og muligheten til å kunne betjene globale organisasjoner. For ytterligere opplysninger, gå til www.adresources.com.

Om Hogan Assessments

Hogan Assessments er den globale lederen i levering av omfattende, forskningsbasert personlighetsvurdering og konsulentvirksomhet. Hogan har sitt fundament fra flere tiår med forskning, og hjelper virksomheter med å drastisk redusere gjennomtrekk og øke produktiviteten ved å ansette de riktige personene, utvikle nøkkeltalenter og evaluere lederpotensial. Hogans evalueringer er tilgjengelig i 57 land og på 46 språk, og brukes av mer enn 70 prosent av virksomhetene på Fortune 500. For ytterligere opplysninger, gå til www.hoganassessments.com.

Den originale kildeteksten for denne meldingen er den offisielle og autoriserte versjonen. Oversettelser leveres bare som et hjelpemiddel og må kontrolleres mot kildeteksten som er den eneste versjonen av teksten som er juridisk bindende.

Blake Loepp, 918-978-6475
bloepp@hoganassessments.com

About Business Wire

Subscribe to releases from Business Wire

Subscribe to all the latest releases from Business Wire by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from Business Wire

Wipro Appoints Thierry Delaporte as CEO & Managing Director29.5.2020 07:21:00 CESTPress release

Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), a leading global information technology, consulting and business process services company, today announced the appointment of Thierry Delaporte as the Chief Executive Officer and Managing Director of the company, effective July 6, 2020. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20200528005916/en/ Thierry Delaporte (Photo: Business Wire) Until recently, Thierry Delaporte was the Chief Operating Officer of Capgemini Group and a member of its Group Executive Board. During his twenty-five year career with Capgemini, he held several leadership roles including that of Chief Executive Officer of the Global Financial Services Strategic Business Unit, and head of all global service lines. He also oversaw Capgemini’s India operations, and led the group’s transformation agenda, conceptualizing and driving several strategic programs across various business units. “I am delighted to

Ipsen Appoints David Loew as Chief Executive Officer29.5.2020 07:05:00 CESTPress release