A&D Resources utvider i Norden

A&D Resources, den autoriserte distributøren for Hogan Assessments i Danmark og Benelux-landene, utvider forretningsdriften til Finland, Norge og Sverige, noe som gjøre det til den fremste Hogan-distributøren i regionen.

Denne pressemeldingen inneholder multimedia. Se hele pressemeldingen her: https://www.businesswire.com/news/home/20191019005034/no/

A&D spesialiserer seg i evaluering og utvikling av enkeltpersoner, grupper og organisasjoner, og er ansett som den fremste evalueringsvirksomheten i Danmark. Denne utvidelsen i Norden kan i stor grad tilskrives organisasjonens suksesshistorie i den omliggende regionen og også på grunn av dens arbeid globalt.

«Vi er heldige som har et sterkt omdømme innenfor vår bransje, enten det er i Danmark, Benelux eller utover, og det er fordi vi leverer», sier Hans Ove Dahl, administrerende direktør i A&D. «Vi mener at hvis du bygger opp et talentfullt team ved å bruke Hogans evalueringer, som er allment betraktet som de mest prediktive evalueringene for ytelse på arbeidsplassen, vil dere ha et konkurransefortrinn som andre organisasjoner rett og slett ikke kan matche».

A&D gikk inn i samarbeid med Hogan i 2002, og har siden opplevd kraftig vekst, både når det gjelder organisasjonens størrelse og geografisk omfang. A&D hadde sin aktivitet bare i Danmark til å begynne med, men gjorde den strategiske forflytningen med å utvide tilbudet til Benelux-landene de siste årene. Denne nye utvidelsen i Norden styrker ytterligere tilstedeværelsen i Nord-Europa.

Scott Gregory, administrerende direktør i Hogan Assessments, tror at denne utviklingen vil være gunstig for både Hogan og A&D.

«Hos Hogan har vi et robust distributørnettverk over hele verden, og A&D har vært til stede sammen med oss siden de tidlige dagene», sier Gregory. «Ettersom dette samarbeider har utviklet seg og blitt styrket over tid, begynte vi å finne nye og innovative måter å hjelpe hverandre å utvide virksomhetene våre. Dette er et annet eksempel på samarbeidet vårt for å forbedre den globale arbeidsstyrken gjennom bruk av gyldige, vitenskapelige evalueringer til å velge og utvikle medarbeidere».

A&D planlegger å være operasjonelle i de tre nordiske landene i løpet av de neste ukene, og forventer en problemfri overgang.

«Utvidelsen til Benelux-landene har hjulpet oss med forberedelsene til å gå inn i nye markeder», sier Dahl. «Det er åpenbart en veldig spennende tid for organisasjonen vår, og vi ser frem til å jobbe sammen med våre nye nordiske venner».

Om A&D Resources

A&D Resources spesialiserer seg i evaluering og utvikling av enkeltpersoner, grupper og organisasjoner, som leverandør av personlighetstester og konsulenttjenester. A&D er den offisielle distributøren for Hogan Assessments i Danmark og Benelux-landene. Som offisiell distributør, har A&D tilgang til Hogans globale distributørnettverk, og muligheten til å kunne betjene globale organisasjoner. For ytterligere opplysninger, gå til www.adresources.com.

Om Hogan Assessments

Hogan Assessments er den globale lederen i levering av omfattende, forskningsbasert personlighetsvurdering og konsulentvirksomhet. Hogan har sitt fundament fra flere tiår med forskning, og hjelper virksomheter med å drastisk redusere gjennomtrekk og øke produktiviteten ved å ansette de riktige personene, utvikle nøkkeltalenter og evaluere lederpotensial. Hogans evalueringer er tilgjengelig i 57 land og på 46 språk, og brukes av mer enn 70 prosent av virksomhetene på Fortune 500. For ytterligere opplysninger, gå til www.hoganassessments.com.

Den originale kildeteksten for denne meldingen er den offisielle og autoriserte versjonen. Oversettelser leveres bare som et hjelpemiddel og må kontrolleres mot kildeteksten som er den eneste versjonen av teksten som er juridisk bindende.

Blake Loepp, 918-978-6475
bloepp@hoganassessments.com

About Business Wire

Subscribe to releases from Business Wire

Subscribe to all the latest releases from Business Wire by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from Business Wire

A new interim analysis of three-year data from the EMPagliflozin compaRative effectIveness and SafEty (EMPRISE) real-world study on effectiveness shows that empagliflozin was associated with a decreased risk of hospitalisation for heart failure and a similar risk of non-fatal atherosclerotic cardiovascular events compared with DPP-4 inhibitors and GLP-1 receptor agonists.1 The interim analysis included 190,000 adults in the US with type 2 diabetes with and without cardiovascular disease. The results were shared today on behalf of Boehringer Ingelheim and Eli Lilly and Company (NYSE: LLY) at the American Heart Association® Scientific Sessions 2019 in Philadelphia, US. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20191117005053/en/ “Heart failure is the most common cause of hospitalisation among individuals aged 65 years and over in Europe and the US. It is therefore encouraging to see that, in addition to the clinical trial s

QIAGEN Receives Several Conditional, Non-binding Indications of Interest, and Decides to Enter Into Discussions to Explore Potential Strategic Alternatives15.11.2019 21:19:00 CETPress release

QIAGEN N.V. (NYSE: QGEN; Frankfurt Prime Standard: QIA) ("QIAGEN" or the "Company") announces it has begun a review of potential strategic alternatives after receiving several conditional, non-binding indications of interest for the acquisition of all issued and outstanding shares of the Company. The Supervisory Board and the Management Board of QIAGEN, in accordance with their fiduciary duties and as part of the review of potential strategic alternatives, are starting discussions with interested parties. These discussions aim to explore potential strategic alternatives that could provide greater value creation opportunities than the already strong stand-alone growth prospects for the Company, taking into consideration the interests of QIAGEN's stakeholders including its shareholders. There is no guarantee or certainty that these discussions will lead to a recommended firm offer to all shareholders of the Company. Further announcements will be made if and when required. Certain stateme