Posten Norge

DNB fortsetter levering av banktjenester i Postens landpostnett

Del
Posten Norge AS og DNB ASA har inngått avtale om levering av banktjenester i Postens landpostnett.

Den nye avtalen sikrer at Postens kunder fortsatt kan utføre banktjenester i hele Postens nett, bestående av mer enn 3000 servicepunkter over hele landet.

– Det er positivt at DNB ønsker å fortsette samarbeidet med Posten om å tilby banktjenester i landpostnettet. Takket være den nye avtalen er husstander og virksomheter, som har lang vei til Post i Butikk, fortsatt sikret et godt banktilbud i fremtiden, sier konsernsjef Dag Mejdell.

Kundene kan få utført banktjenester i både postkontor, Post i Butikk og i landposttjenesten.

Postens avtale med DNB trer i kraft fra 1. januar 2014.

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Om Posten Norge

Posten Norge
Posten Norge
Biskop Gunnerusgate 14
0185 Oslo

22 03 00 00http://www.postennorge.no

Posten Norge AS er et nordisk post- og logistikkonsern som utvikler og leverer helhetlige løsninger innenfor post, kommunikasjon og logistikk, med Norden som hjemmemarked. Konsernet møter markedet med to merkevarer, Posten og Bring: Posten kjennetegner tilbudet til privatkunden, postkontornettet og den daglige postdistribusjonen til hele det norske folk. Bring retter seg mot bedriftskunder innen post og logistikk i Norden, og består av spesialister med spisskompetanse innenfor hvert sitt område.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye