Scandic Hotels

Scandics bransjeledende lojalitetsprogram slår nye rekorder med 1,5 millioner medlemmer

Del
Scandics lojalitetsprogram, som allerede er Nordens største og best likte lojalitetsprogram i bransjen har nå 1,5 millioner medlemmer. Jubileumsmedlemmet, som blant annet premieres med en natt på det mobile hotellrommet Scandic To Go, ble overrasket med blomster når han ankom Scandic Kungens Kurva i Stockholm onsdag kveld.
Malin Åkesson og Henrik Adinger
Malin Åkesson og Henrik Adinger

Lojalitetsprogrammet Scandic Friends, som ble lansert i 2008, er Nordens ledende lojalitetsprogram innen hotellbransjen. Programmet har de siste syv årene utviklet seg med en rekke fordeler og er i dag bransjens mest fordelaktige og mest likte lojalitetsprogram.

Onsdag kveld ble Henrik Adinger feiret som medlem nummer 1,5 million. Da han sjekket inn på Scandic Kungens Kurva ble han feiret og ønsket velkommen med blomster av hotelldirektør Malin Åkesson.

Gjennom hele mai kommer Scandic til å fortsette feiringen av programmet sammen med medlemmer og kunder på nesten 230 hotell rundt om i Norden, Belgia, Polen og Tyskland.

-       Hver dag jobber alle våre 14 000 medarbeidere med å gi våre gjester et kundetilbud og service i verdensklasse. At vi i dag har 1,5 millioner medlemmer i vårt lojalitetsprogram gjenspeiler den servicen vi gir til våre kunder. Jeg kan også med glede konstatere at i prinsippet 100 prosent av de kunder som tidligere var medlemmer i Ricas lojalitetsprogram har valgt å gå over i Scandic Friends - dette viser styrken i vårt kundetilbud og programmet, sier Frank Fiskers, konsernsjef for Scandic Hotels.

Henrik trodde først det var noen som spøkte med han da han ble møtt av hotelldirektøren da han sjekket inn på Kungens Kurva.

-       Jeg ble veldig overrasket, og trodde først det var en spøk! Jeg reiser en del i jobben og for meg er det viktig med effektivitet. Det får jeg hos Scandic. Det er lett å booke, og man får god verdi for pengene. Ofte får man faktisk mer enn det man betaler for. Jeg gleder meg til å bo på flere hoteller og bruke mitt nye stamgjestkort, sier Henrik Adinger fra Värnamo.

Scandic Friends lojalitetsprogram har fire medlemsnivåer – 1st, 2nd, 3rd og Top floor som baseres på antall hotellovernattinger de siste 12 månedene. Alle stamgjester får dagsfersk avis, poeng og frinetter, stamgjestkvelder, rabatt på restauranter og hotelshop, samt gode tilbud i helger og ferier. Mange aktiviteter gjennomføres på lokalt nivå der respektive hotell gjennomfører unike aktiviteter og inviterer sine egne stamgjester. I tillegg tilbys det skreddersydde kundetilbud som blant annet konsertbilletter. 

Kontakter

- Svein Arild Steen-Mevold, administrerende direktør, Scandic Norge: +47 951 79 390


- Tine Birkeland, markeds- og kommunikasjonsansvarlig, Scandic Norge: +47 922 11 936,
Tine.Birkeland@scandichotels.com

Bilder

Malin Åkesson og Henrik Adinger
Malin Åkesson og Henrik Adinger
Last ned bilde

Om Scandic Hotels

Scandic Hotels
Scandic Hotels
Karenslyst Allé 11
0278 Oslo

+47 922 11 936http://scandichotels.no
Scandic er den markedsledende hotelloperatøren med et nettverk av 230 hoteller fordelt på nærmere 42 000 hotellrom i syv land og 14 000 medarbeidere. Scandic Friends er Nordens største lojalitetsprogram innen hotellbransjen med 1,5 millioner medlemmer. En ansvarlig drift er en del av Scandics DNA og Scandic er utnevnt til ’best hotel brand’ i Norden (BDRC 2014).

Følg pressemeldinger fra Scandic Hotels

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Scandic Hotels på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Scandic Hotels

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye