Reitan Convenience

Narvesen lanserer limited edition-kopp til støtte for TV-aksjonen

Del

I tre uker fra tirsdag 30. september donerer Narvesen 1 kr per solgte kaffekopp og varm drikke til TV-aksjonen. Kaffekampanjen er en årelang tradisjon for kioskkjeden, og denne gangen lanseres også selve kaffekoppen i ny drakt. Den kjente illustratøren Anette Moi står bak designet, som er inspirert av årets sak.

Brand Manager for Narvesen, Madelaine Meyn, og Markeds- og næringslivsansvarlig i NRK TV-aksjonen, Shamaila Marita Lein, utenfor Narvesen på Ensjø.
Brand Manager for Narvesen, Madelaine Meyn, og Markeds- og næringslivsansvarlig i NRK TV-aksjonen, Shamaila Marita Lein, utenfor Narvesen på Ensjø. Foto: Sara Ulla Nyquist, Reitan Convenience Norway

Narvesen har samarbeidet med TV-aksjonen siden 2018, og donerte i fjor 267.463 kr til Barnekreftforeningen. 

- Narvesens kaffekampanje har blitt en kjær tradisjon for våre kunder, ansatte og TV-aksjonens bøssebærere. I år er vi ekstra stolte over den varmende koppen, som lanseres i ny drakt for årets viktige sak, sier Madelaine Meyn, Brand Manager for Narvesen i Reitan Convenience Norway.

Årets TV-aksjon går til Atlas-alliansen som skal gi 200.000 mennesker med funksjonsnedsettelser i krig og fattigdom, bedre tilgang til skole, helsetjenester, nødhjelp, yrkesopplæring og essensielle hjelpemidler som rullestoler og krykker.

Narvesens fargerike kampanjekopp prydes av illustrasjoner av Anette Moi, som ville lage en kopp som representerer både håp og mangfold – og som minner oss om at selv små bidrag kan bety mye.

- Samarbeidet med Narvesen har vært helt fantastisk. Jeg synes det er veldig stas å være en del av TV-aksjonen, og håper mange kjøper kaffe hos Narvesen i oktober og støtter Atlas-alliansen, sier Anette Moi.

Markeds- og næringslivsansvarlig i NRK TV-aksjonen, Shamaila Marita Lein, forteller at hun setter stor pris på synligheten som skapes rundt TV-aksjonen gjennom den høye eksponeringen i Narvesens butikker.

- Nok en gang velger Narvesen å støtte TV-aksjonen, og denne gangen med en kopp som både representerer dugnaden og årets viktige formål. Nå gleder vi oss til å se TV-aksjonskoppen over hele landet.

Narvesen tilbyr også gratis kaffe til alle bøssebærere på aksjonsdagen 19. oktober – en liten takk til de mange frivillige som bidrar på årets viktigste søndagstur.

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Brand Manager for Narvesen, Madelaine Meyn, og Markeds- og næringslivsansvarlig i NRK TV-aksjonen, Shamaila Marita Lein, utenfor Narvesen på Ensjø.
Brand Manager for Narvesen, Madelaine Meyn, og Markeds- og næringslivsansvarlig i NRK TV-aksjonen, Shamaila Marita Lein, utenfor Narvesen på Ensjø.
Foto: Sara Ulla Nyquist, Reitan Convenience Norway
Last ned bilde
Illustratør Anette Moi (på bildet) ønsket å lage en kopp som representerer håp og mangfold – og som minner oss om at selv små bidrag kan bety mye.
Illustratør Anette Moi (på bildet) ønsket å lage en kopp som representerer håp og mangfold – og som minner oss om at selv små bidrag kan bety mye.
Last ned bilde
Kampanjen gjelder all varm drikke kjøpt i perioden 30. september til 20. oktober på Narvesen.
Kampanjen gjelder all varm drikke kjøpt i perioden 30. september til 20. oktober på Narvesen.
Last ned bilde
Narvesen tilbyr også gratis kaffe til alle bøssebærere på aksjonsdagen 19. oktober.
Narvesen tilbyr også gratis kaffe til alle bøssebærere på aksjonsdagen 19. oktober.
Last ned bilde

Om Reitan Convenience

Reitan Convenience er en del av Reitan Retail og en ledende aktør innen kiosk- og convenience-markedet i totalt syv land i Norden og Baltikum.

Reitan Convenience Norway består av merkevarene Narvesen, 7-Eleven, Northland og Caffeine. Våre butikker drives lokalt av selvstendige kjøpmenn og deres ansatte, som gjennom sterke verdier og effektiv drift skaper de beste handleopplevelsene.

Hver dag jobber vi for å redefinere vår bransje for å gjøre convenience bærekraftig - og bærekraft convenient. Sammen gjør vi hverdagen litt enklere og verden litt bedre.

Følg oss gjerne på LinkedIn, for flere nyheter og oppdateringer.

Følg pressemeldinger fra Reitan Convenience

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Reitan Convenience på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Reitan Convenience

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye