Marion Woodseth slipper ny singel – «Den Gong Då»
12.6.2025 08:00:00 CEST | Sony Music Norway | Pressemelding
En hyllest til barndommens bekymringsløshet og de ekte vennskapene
Alt var litt enklere før. Ingen mas, ingen forventninger – bare lek, latter og øyeblikk som fikk være akkurat det de var. Med sin nye singel «Den Gong Då» inviterer Marion Woodseth oss med tilbake til den tiden, og minner oss på hvor viktig det er å hente frem barnet i seg, slippe kontrollen – og bare leve.

«Den Gong Då» er en varm og leken låt med røtter i både nostalgi og nåtid. Med et ærlig og sommerlig lydbilde synger Marion om gleden ved å være til stede, senke skuldrene og finne tilbake til den barnlige friheten vi alle fortsatt bærer på – et sted der inne.
– «Jeg ville skrive en låt som føles som en dukkert i et vann man kjenner godt. Noe som treffer rett i barndomsminnene, men som også gir rom for å være litt friere i dag. Alt er ikke så farlig, og det er lov å drite seg litt ut innimellom,» sier Marion.
Låta er også en kjærlighetserklæring til de nære, ekte vennskapene – de som lar deg være deg fullt og helt. De som ler med deg når du snubler, og danser med deg når du trenger det mest.
Med sin særegne stemme, ektefølte tekster og en musikalitet som fanger både hjertet og øyeblikket, er Marion Woodseth i ferd med å etablere seg som en sterk stemme i norsk pop. «Den Gong Då» har alt som skal til for å bli lydsporet til sommeren 2025 – en låt for varme kvelder, åpne vinduer, og de vennene som betyr mest.
“Den gong då” blir tilgjengelig på alle strømmetjenestene den 13. juni!
Nøkkelord
Kontakter
Eline DarkiDrabant Music
Tel:+47 988 98 882eline.darki@sonymusic.comBilder
Om Sony Music
Sony Music Entertainment Norway er en del av Sony Music Entertainment Group, og er et av Norges ledende plateselskaper. Vi representerer et bredt spekter av aktive norske og internasjonale artister, samt en omfattende katalog av stor musikkhistorisk betydning, kvalitet og innflytelse.
Følg pressemeldinger fra Sony Music Norway
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Sony Music Norway på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Sony Music Norway
Morgan Sulele får med seg Ravi på «Lomma full av solskinn»25.6.2026 08:20:00 CEST | Pressemelding
Morgan Sulele kobler seg på sommeren igjen – denne gangen sammen med Ravi på «Lomma full av solskinn».
Siste singel før album fra «Karoline hele året»!23.6.2026 08:00:00 CEST | Pressemelding
Karoline Karlsen er låtskriver og vokalist, kjent fra det kritikerroste bandet Klossmajor. Nå debuterer hun som soloartist med prosjektet «Karoline hele året», hvor hun inviterer lytteren inn i et personlig og ujålete univers fullt av varme, humor og ærlighet. «Mail» slippes fredag 26. Juni!
MadCon gir oss CONTRASTS22.6.2026 08:07:00 CEST | Pressemelding
MadCon slipper CONTRASTS vol 1 fredag 26. juni. Vol1 inneholder tre nye låter som er første smakebiter fra det kommende albumprosjektet CONTRASTS.
The Bausa slipper Lose Myself/I Wanna19.6.2026 09:00:00 CEST | Pressemelding
Etter sitt store internasjonale gjennombrudd med «Magnetic», som siden den kom i slutten av februar har over 50 millioner streams, er The Bausa tilbake med dobbeltsingelen «Lose Myself» og «I Wanna». De siste månedene har trioen fra Bærum satt tydelige spor utenfor Norges grenser med en låt som har gjort seg bemerket på hitlister, radiostasjoner og dansegulv over hele verden.
Spelloppmakers nye singel «La det væra» hyller skaperglede og sunn bondevett17.6.2026 09:00:00 CEST | Pressemelding
Hva gjør du når kjæresten stadig kommer hjem med nye idéer til møbler som burde vært kjøpt, mens du selv bare ser alt som kunne vært bygget for en brøkdel av prisen? Det er utgangspunktet for Spelloppmaker sin nye singel «La det væra», som slippes på alle strømmetjenester 19. juni.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom
