Årets kjøpmann i Narvesen og 7-Eleven er kåret
Nazli Rostamkhani, Abbas Esrafilzadeh og Ole Martin Jørgensen er kåret til Årets kjøpmann for 7-Eleven og Narvesen. Kåringen tok plass under Reitan Convenience Norway sitt årlige Riksmøte mandag 10. februar, hvor selskapets kjøpmenn, eiere, medarbeidere og leverandører var samlet.
![Vinnerne av Årets kjøpmann for 2024. Fra venstre: Nazli Rostamkhani, Abbas Esrafilzadeh og Ole Martin Jørgensen.](/data/images/public/17848053/18414993/714b1142-3fff-44a5-8b9e-30c115266bb8-w_720.png)
På den årlige samlingen, avholdt på Thon Hotel Arena i Lillestrøm, ble den prestisjefylte prisen delt ut mandag kveld.
– Kåringen er et av årets største høydepunkter for oss i Reitan Convenience Norway, hvor de beste i bransjen hedres for sin utrolige innsats og resultater, sier AnnaMaria Carnemark, administrerende direktør i Reitan Convenience Norway.
Prisvinnere med imponerende resultater
Prisen henger høyt og går til kjøpmenn som utmerker seg for deres sterke verdier, lederskap, drift og kundeservice. Kjøpmennene har også levert imponerende resultater i sine butikker.
Juryens begrunnelse – Årets kjøpmann Narvesen:
Årets kjøpmann nøyer seg aldri med egne prestasjoner og jobber hele tiden for smartere løsninger, større vekst og enda bedre kundeopplevelser. Med en utrolig lederstil og sterk tro på teamet, har han skapt en kultur preget av tillit, struktur og omsorg – hvor mennesker vokser som både kolleger og individer. Kjøpmannen inspirerer, utfordrer og løfter alltid butikken til nye høyder, noe som resulterte i en imponerende omsetningsvekst på hele 21,7% i 2024.
Årets kjøpmann for Narvesen er Ole Martin Jørgensen fra team Oslo Sentralstasjon.
Juryens begrunnelse – Årets kjøpmann 7-Eleven:
Årets kjøpmann er ikke bare én superstjerne, men to superhelter som utfyller hverandre og utgjør en fantastisk lederduo for sine team. Med sin varme omtanke og smittende entusiasme skaper de omgivelser der både kunder og ansatte føler seg ivaretatt og velkomne. Og med en imponerende vekst på over 19% i omsetning og 29% på mat over de siste tre årene – er suksessen ingen tilfeldighet, men et resultat av dedikasjon og hardt arbeid. Sammen inspirerer de til vinnerkultur, og skaper fantastiske resultater, stolthet og glede blant de rundt seg.
Årets kjøpmann for 7-Eleven er ekteparet Abbas Esrafilzadeh og Nazli Rostamkhani fra team Karl Johan, Youngstorget og Grensen – som stikker av med den gjeve prisen for fjerde gang.
Feiring av bransjens beste
– Kåringen av Årets kjøpmann er ingen enkel oppgave med så mange dyktige kjøpmenn i organisasjonen. Ole Martin, Abbas og Nazli er likevel i en klasse for seg selv, og til stor inspirasjon for hele Reitan Convenience Norway. Vi unner og beundrer våre fantastiske vinnere, avslutter Carnemark.
Under feiringen av bransjens beste, ble også Årets matredder og Årets selgere kåret:
- Årets matredder: Kjøpmann Thineshkmar Kaliyugarasan og teamet fra 7-Eleven Olav Kyrres gate
- Årets selger 7-Eleven: Karim Sadiq fra 7-Eleven Olav Kyrres gate
- Årets selger Narvesen: Anita Selsbakk fra Narvesen Bodø Lufthavn
Nøkkelord
Kontakter
Sara Ulla NyquistPressekontakt/Content ManagerReitan Convenience Norway
Tel:90297488sara.nyquist@reitanconvenience.noBilder
![Kåring av Årets kjøpmann for Narvesen.](/data/images/public/17848053/18414993/378ceb98-fe85-441a-b780-aeac35f5b05e-w_240.jpg)
![Kåring av Årets kjøpmann for 7-Eleven.](/data/images/public/17848053/18414993/97309a76-dffa-4e0a-a016-54a368de4ec2-w_240.jpg)
![Årets kjøpmann for 7-Eleven: Nazli Rostamkhani og Abbas Esrafilzadeh.](/data/images/public/17848053/18414993/06af423e-5f2d-4e9c-90e1-2aa752115ee0-w_240.jpg)
![Årets kjøpmann for Narvesen: Ole Martin Jørgensen.](/data/images/public/17848053/18414993/be60a9ee-5250-47d1-8f91-dffd26751100-w_240.jpg)
![Vinnerne av Årets kjøpmann for 2024. Fra venstre: Nazli Rostamkhani, Abbas Esrafilzadeh og Ole Martin Jørgensen.](/data/images/public/17848053/18414993/714b1142-3fff-44a5-8b9e-30c115266bb8-w_240.png)
Om Reitan Convenience
Reitan Convenience er en del av Reitan Retail og en ledende aktør innen kiosk- og convenience-markedet i totalt syv land i Norden og Baltikum.
Reitan Convenience Norway består av merkevarene Narvesen, 7-Eleven, Northland og Caffeine. Våre butikker drives lokalt av selvstendige kjøpmenn og deres ansatte, som gjennom sterke verdier og effektiv drift skaper de beste handleopplevelsene.
Hver dag jobber vi for å redefinere vår bransje for å gjøre convenience bærekraftig - og bærekraft convenient. Sammen gjør vi hverdagen litt enklere og verden litt bedre.
Følg oss gjerne på LinkedIn, for flere nyheter og oppdateringer.
Følg pressemeldinger fra Reitan Convenience
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Reitan Convenience på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Reitan Convenience
Reitan Convenience Norway øker kommersiell satsning med ny kommersiell direktør og salgsdirektør10.10.2024 10:00:00 CEST | Pressemelding
Salman Sakizi, tidligere salgsdirektør, inntrer rollen som kommersiell direktør i Reitan Convenience Norway (RCN) sin nye kommersielle avdeling. Dermed blir Bente Pedersen, tidligere regionsjef, ny salgsdirektør i RCN.
Narvesen gjentar kaffetradisjon og donerer 1 kr per solgte kaffekopp til TV-aksjonen: - Årets viktigste kampanje1.10.2024 06:00:00 CEST | Pressemelding
De tre første ukene i oktober donerer Narvesen 1 kr per solgte kaffekopp og varm drikke til årets TV-aksjon. Narvesen tilbyr også gratis kaffe til alle bøssebærere på den store aksjonsdagen søndag 20. oktober. Kaffekampanjen har blitt en årelang tradisjon for kioskkjeden, som samarbeider med TV-aksjonen for syvende år på rad.
7-Eleven inngår samarbeid med Kreftforeningen: - Donerer 5 kr per solgte Pink Burger til Rosa sløyfe-aksjonen27.9.2024 06:00:00 CEST | Pressemelding
7-Eleven inngår nytt samarbeid med Kreftforeningen, hvorav kjedens første kampanje i årshjulet går til støtte for Rosa sløyfe-aksjonen. I hele oktober tilbyr 7-Eleven fisk- og kyllingburgere med rosa burgerbrød i deres butikker i by og langs vei. 5 kr per solgte rosa burger doneres til Rosa sløyfe og deres forskningsarbeid på brystkreft.
Narvesen lanserer plantebaserte nyheter med Hanne-Lene Dahlgren: - Vil gjøre det enklere for kunden å ta gode valg i tråd med norske kostråd21.8.2024 08:47:20 CEST | Pressemelding
I begynnelsen av året kunne Narvesen dele nyheten om kjedens nye samarbeid med kokebokforfatter og samfunnsdebattant, Hanne-Lene Dahlgren – også kjent som Norges største «vegetarentusiast». Denne uken lanseres de nye plantebaserte produktene eksklusivt i Narvesen sine butikker.
Narvesen åpner testlab for gode valg på farten4.6.2024 18:57:42 CEST | Pressemelding
Tirsdag 4. juni åpnet Narvesen offisielt dørene til sin nye testlab på Jernbanetorget i Oslo. Den nyoppussede konseptbutikken er en pilot for bærekraftig utvikling av kjeden og tiltak som skal gjøre det enklere for kunden å ta gode valg på farten.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom