Hudd

Hudd tenker lokalt: Støtter Barnekreftforeningen gjennom julekampanje

Del

Det norske sosiale mediet Hudd viser hvordan små selskaper kan tenke stort. Gjennom sin julekampanje donerer de 5 kroner til Barnekreftforeningen for hver nye bruker som registrerer seg, samtidig som de bygger et fellesskap som skiller seg fra de globale gigantene.

Hele tjenesten
Hele tjenesten

Det norske sosiale mediet Hudd tenker annerledes enn de globale gigantene. Som et foreløpig lite selskap, fokuserer Hudd på fellesskap og lokalt engasjement. I deres julekampanje donerer de 5 kroner til Barnekreftforeningen for hver nye bruker som registrerer seg på plattformen frem til 1. januar 2024.

"På tross av at vi er et lite selskap må vi tenke kreativt rundt hvordan vi kan gi tilbake til samfunnet. Vi valgte å spørre våre brukere hvilken forening de ønsket at vi skulle støtte, og svaret var klart: Barnekreftforeningen," sier Eigil Arff Tarjem, gründer og daglig leder i Hudd.

Hudd, som er en norsk utfordrer til de store sosiale medieplattformene, bygger på prinsipper om ekte brukere og ingen algoritmer. Selskapet har som mål å skape et tryggere og mer autentisk digitalt fellesskap, og kampanjen med Barnekreftforeningen gjenspeiler denne visjonen.

"Vi tror på verdien av å tenke lokalt og støtte de organisasjonene som virkelig betyr noe for folk. Denne kampanjen er et eksempel på hvordan vi kan bygge fellesskap og samtidig bidra til noe som har betydning for mange," sier Jonas Floberg Åkre, CCO i Hudd.

Kampanjen har allerede aktivert et stort engasjement blant brukerne av Hudd, og selskapet håper å samle inn et betydelig beløp til Barnekreftforeningens arbeid ved å nyttår. For hver nye bruker som registrerer seg, donerer Hudd 5 kroner direkte til foreningen.

null
Jonas Floberg Åkre og Eigil Arff Tarjem i Hudd Petter Klund, Akershus Amtstidende

Nøkkelord

Kontakter

Hudd - Ekte mennesker. Din Hverdag

Hudd er et nytt, norskutviklet sosialt medie som setter trygghet og tillit først. Med personvernet ivaretatt, og uten støyende bannerannonser, algoritmer eller tredjeparts tilgang til dine data, gir Hudd en oversiktlig og brukervennlig plattform der bare ekte mennesker deltar, verifisert gjennom Vipps.

Hudd tilbyr de beste funksjonene du kjenner fra sosiale medier for å holde kontakt og organisere hverdagen din:
Nabolag - Et unikt nabolagskart med oversikt over ditt nabolag for å bringe det tettere sammen.
Feed – Få oppdateringer fra venner, nabolag og lokalsamfunn.
Chat – Kommuniser enkelt med nettverket ditt.
Kalender – Hold oversikt over og oppdag aktiviteter og arrangementer.
Grupper – Samle venner, klasser, idrettslag eller interessefellesskap.

Følg pressemeldinger fra Hudd

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Hudd på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Hudd

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye