The China Box

Den første flaggskipbutikken til Dongfeng åpner offisielt i Slovenia

Kvelden 23. oktober lokal tid arrangerte Dongfeng Motor en vellykket åpningsseremoni av Dongfeng Center i Ljubljana, hovedstaden i Slovenia. Samtidig, VOYAH COURAGE og FORTHING S7 nye biler gjorde sin debut i Slovenia for første gang, injisere ny vitalitet i den slovenske bilmarked.

Åpningsseremoni for Dongfengs flaggskipbutikk i Slovenia

Kinas ambassadør i Slovenia, Wang Shunqing, var til stede og holdt en tale. I tillegg deltok representanter for regjeringsdepartementer som det slovenske økonomidepartementet, kultur- og turistdepartementet og departementet for vitenskap og teknologi, samt representanter for China-Slovenia Business Association[1] . Dessuten var Dongfeng-partnere fra ulike østeuropeiske land, lokale forhandlere i Slovenia og mediegjester fra alle samfunnslag også samlet for å være vitne til dette viktige øyeblikket. I tillegg ble den kjente slovenske sangeren og Dongfeng-merkevareambassadøren, Raiven, invitert til å synge på arrangementet.

DONGFENG Motor dukket opp i Slovenia med det generelle bildet av Dongfeng merkevare med sine tre merkevare serien produkter av DONGFENG, VOYAH, og MHERO, henholdsvis viser Dongfeng MAGE, BOX, SHINE, VOYAH FREE, og MHERO Ⅰ. Xie Qian, leder av Dongfeng europeiske team, introduserte Dongfeng merkevare, teknologi og produkter på møtet. Samtidig ble det kunngjort på arrangementsstedet at Dongfengs high-end nye energi-SUV Voyah Courage og den populære nye energi-sedanen S7 ble offisielt lansert i Slovenia, noe som gir lokale forbrukere ulike valg og opplevelser av høy verdi.

Slovenia har for tiden relativt store statsstøtteordninger for nye energibiler. Dongfeng nye energibiler er høyt priset i Slovenia. De to nye energimodellene som ble lansert denne gangen, kombinerer fasjonabelt utseende, luksuriøst interiør, utmerket ytelse og avansert teknologi, og fremhever dermed Dongfengs styrke innen ny energiteknologi og den unike sjarmen til Dongfeng-merket. Samtidig, for å møte etterspørselen i markedet, lanserte Dongfeng også samtidig ulike typer og forskjellige segmenterte kjøretøy som drivstoff og hybridmodeller for å møte brukernes ulike kjøretøybehov.

Med åpningen av Dongfeng Motors flaggskipbutikk og lanseringen av nye modeller har Dongfeng Motor tatt et solid skritt fremover på det slovenske markedet. Det er et viktig tiltak for Dongfeng Motor for aktivt å utvide det internasjonale markedet og et annet viktig resultat av merkevarens globaliseringsstrategi.

Li Rongrong
lirongrong@dfmc.com.cn

Åpningsseremoni for Dongfengs flaggskipbutikk i Slovenia

Følg pressemeldinger fra The China Box

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra The China Box på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra The China Box

DONGFENG MOTOR akselererer fremgangen i Europa og lanserte tre kjøretøy på det spanske markedet19.6.2024 08:41:18 CEST | Pressemelding

Madrid, Spania, 6. juni 2024: Dongfeng Motor holdt storslått Dongfeng Brand Day i Madrid, Spania. Arrangementet ble deltatt av Ma Lei, administrerende direktør for Dongfeng Motor Corporation International Business Department og China Dongfeng Motor Industry Imp. & Exp. Co., Ltd., sammen med ledergruppen til den spanske partneren Salvador Caetano Group. Bemerkelsesverdige tall fra bransjeforeninger som FACONAUTO, AEDIVE, ANFAC og GANVAM var også til stede. Ved siden av medierepresentanter og europeiske partnere var mer enn 180 personer vitne til det nye kapittelet i Dongfeng Motors utvikling på det europeiske markedet. Introduserer høyverdimodeller for lokal markedsutvikling Dongfeng lanserte tre nye kjøretøyer i det spanske markedet: de avanserte nye energikjøretøyene VOYAH FREE, VOYAH DREAM og det luksuriøse elektriske terrengkjøretøyet MHERO I. Disse modellene tilbyr en sofistikert blanding av banebrytende teknologi og eksepsjonell ytelse, og leverer ulike reisebehov i det spanske ma

Gansu Hengyuan Dongli Ny energi Begrenset Selskap deltok i Verdens fremtidige energitoppmøte og kunngjorde sin industrielle investeringsplan22.4.2024 08:24:52 CEST | Pressemelding