M-Files

M-Files utnevnt som leder i 2024 IDC MarketScape Worldwide Intelligent Content Services-rapport

M-Files hjelper selskaper å utnytte GenAI for å øke forretningsverdien

Antti Nivala, grunnlegger og toppsjef i M-Files

AUSTIN, Texas -- (17. september 2024) -- M-Files, leder innen automatisering av kunnskaps- og informasjonsarbeid kunngjør at selskapet utnevnes som bransjeleder i IDC MarketScape: Worldwide Intelligent Content Services 2024 Vendor Assessment. Rapporten gir en grundig evaluering av M-Files’ strategi og evner, og plasserer selskapet i kategorien "Leaders" basert på dets styrker.

M-Files’ plattform for automatisering av kunnskaps- og informasjonsarbeid utnytter kraften i  generativ kunstig intelligens (GenAI) og automatisering for å øke ytelsen til ansatte. Kjernen i M-Files er basert på en metadatadrevt arkitektur, innebygget arbeidsflytstyring i kombinasjon med avansert AI-funksjonalitet. M-Files' metadataplattform skaper overlegne AI-opplevelser med unike og kundespesifikke informasjonsmodeller - som har tilgang til alt innhold med datasikkerhet i tankene. M-Files Aino; M-Files' AI baserte assistent, muliggjør kontekstsensitiv assistanse i sanntid - noe som betyr at den kan behandle store mengder informasjon raskt, svare på komplekse spørsmål og trekke raske konklusjoner ut fra resultatet. Med M-Files får organisasjoner automatisk tilgang på forutsetningene for en vellykket AI-implementering på tvers av organisasjonen; funksjonell tilkobling, konfidensiell innholdhåndtering og datakuratering i én helhetlig prosess.

– Det er en ære å bli anerkjent som leder i IDC MarketScape: Worldwide Intelligent Content Services 2024 Vendor Assessment-rapporten. Vi tror denne utmerkelsen viser hvorfor mange organisasjoner, deriblant i Norge og Norden, velger M-Files for sin digitale transformasjon. I samspill med M-Files automatiserer og optimaliserer stadig flere virksomheter prosessene sine på tvers av hele data- og informasjonssyklusen. Med vår banebrytende AI-teknologi med en innebygd og intelligent tilnærming til automatisering - i kombinasjon med en dyp integrasjon mot Microsoft 365 - ser vi hvordan vår plattform for automatisering av kunnskaps- og informasjonssarbeid faktisk forbedrer produktiviteten og effektiviteten for mange virksomheter med gode forretningsmessige effekter, sier Antti Nivala, grunnlegger og toppsjef i M-Files.

For å møte den økte etterspørselen etter løsninger som gir kundene et konkurransefortrinn, fortsetter M-Files å forbedre sin dataautomatiseringsplattform med neste generasjons funksjonalitet. Disse fremtidige løsningene bidrar til å revolusjonere hvordan innhold- og informasjonsarbeidere jobber i hverdagen.

M-Files’ tette integrasjon med Microsoft 365 gir sømløst innholdssamarbeid på tvers av alle virksomhetsdata, uavhengig av hvor de befinner seg. Sluttresultatet er av høy kvalitet, noe som forbedrer kundeopplevelsen. Med M-Files' integrasjon og go-to-market partnerskap med Microsoft, lanserte M-Files nylig M-Files Connector for Copilot som hjelper organisasjoner med å utnytte AI på tvers av M-Files og Microsoft 365. Ved å kombinere den godt kuraterte informasjonen i M-Files med innsikten spredt over Microsoft 365-applikasjoner, kan virksomheter oppnå en bedre og mer enhetlig forståelse av sine forretningsdata.

I tillegg forenkler selskapets dynamiske samhandlings- og samarbeidsmuligheter fildeling og prosjektledelse, noe som sikrer at kunder, partnere og kolleger har tilgang til innholdet de trenger på et enkelt og sikkert sted. M-Files muliggjør overlegne kundeopplevelser ved å legge til rette for sikker informasjonsutveksling med eksterne interessenter gjennom tilpassbare dashboards og intuitive merkevarehuber.

For mer informasjon om hvordan M-Files transformerer kunnskapsarbeid, book en demo eller besøk www.m-files.com/no.

Om M-Files

M-Files er den ledende plattformen for automatisering av informasjonshåndtering. Med M-Files sin plattform kan medarbeidere finne informasjon raskere, arbeide smartere og produsere mer. M-Files har en innovativ metadata-drevet arkitektur med en innebygd motor for arbeidsflyt og avansert kunstig intelligens. Dette gjør det mulig å fjerne informasjonskaos, forbedre effektiviteten i arbeidsprosessene samt automatisere sikkerheten og etterlevelsen av regler. For mer informasjon, besøk www.m-files.com/no.

Om IDC MarketScape

Leverandørvurderingsmodellen til IDC MarketScape er utformet for å gi en oversikt over konkurransedyktigheten til teknologi- og tjenesteleverandører i et gitt marked. Forskningen benytter seg av en streng poengmetodikk basert på både kvalitative og kvantitative kriterier som resulterer i en enkelt grafisk illustrasjon av hver leverandørs posisjon innenfor et gitt marked. IDC MarketScape gir et klart rammeverk der produkt- og tjenestetilbud, muligheter og strategier, og nåværende og fremtidige markedssuksessfaktorer til teknologileverandører kan sammenlignes på en meningsfull måte. Rammeverket gir også teknologikjøpere en 360-graders vurdering av styrkene og svakhetene til nåværende og potensielle leverandører.

Følg pressemeldinger fra M-Files

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra M-Files på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra M-Files

M-Files utropes som Gartner® Peer Insights™ Strong Performer 2024 for Content Services Platforms26.6.2024 08:37:35 CEST | Pressemelding

Oslo/Austin – 26. juni 2024 – M-Files, lederen innen automatisering av informasjonshåndtering, anerkjennes som Strong Performer i Gartner Peer Insights 'Voice of the Customer' som en del av Content Services Platforms-rapporten fra mai 2024 (basert på 42 vurderinger i løpet av siste halvannet år; til mars 2024). M-Files er en av tre leverandører som oppnår Strong Performer-utmerkelsen, noe som krever at man må møte eller overgå gjennomsnittet i markedssegmentet Overall Experience (totalopplevelse), som inkluderer to underkategorier, nemlig: Capabilities (ferdighet) og Support/Delivery (støtte/levering).

M-Files revolusjonerer arbeidsplassen med AI og automatisering8.3.2024 08:48:15 CET | Pressemelding

Oslo, Norge – 7. mars 2024 – Automatisering av kunnskapsarbeid gir resultater for M-Files, som i dag avslører at selskapet øker de årlige gjentakende inntektene (ARR) med mer enn 20 prosent i 2023. Veksten drives frem av 64 prosent økning i nye kundeanskaffelser fra direktesalg og 41 prosents økning i eksisterende kundeutvidelser med økende interesse for M-Files Hubshare samarbeidsløsning. Samtidig er veksten for M-Files i det nordiske salget på hele 26 prosent i 2023, noe som skyldes stor etterspørsel etter selskapets teknologi og løsninger på det norske og nordiske markedet. Selskapets solide resultater det siste året kommer også etter enda en milepæl, da M-Files oppnådde den anerkjente Centaur-statusen med over 100 millioner euro i årlig gjentakende inntekter i fjor.

Ferske tall fra Forrester viser at M-Files leverer 294 prosent avkastning med M-Files’ plattform for automatisering av kunnskapsarbeid10.10.2023 13:20:06 CEST | Pressemelding

En fersk analysedrevet undersøkelse fra Forrester fastslår at M-Files’ plattform for automatisering av kunnskapsarbeid gir store gevinster. I følge Forrester-rapporten har kundene oppnådd en avkastning på sine investeringer (ROI) på 294 prosent over tre år. Samtidig elimineres informasjonskaos med raskere tilgang til dokumenter og informasjon.