TV 2 inviterer til bryllupsfeiring i Geiranger

Det er duket for bryllupshelg i Geiranger når prinsesse Märtha Louise og sjaman Durek Verrett gifter seg lørdag 31. august. TV 2 er selvsagt på plass i naturskjønne omgivelser fra morgen til kveld for å gi deg alle detaljene.

Programlederne  Rune Kjos og Ane Rostad Stokholm er klare for maratonsending fra et bryllupspyntet studio på Norsk Fjordsenter i Geiranger. Foto: Sara Aarøen Lien/TV 2.
Programlederne Rune Kjos og Ane Rostad Stokholm er klare for maratonsending fra et bryllupspyntet studio på Norsk Fjordsenter i Geiranger. Foto: Sara Aarøen Lien/TV 2.

TV 2s team er allerede på plass i Ålesund for å ta imot gjester som kommer til jugendbyen for en «bli kjent»-fest, og på fredag er TV 2 tett på fra båt når brudefølget reiser sjøveien inn til Geiranger.

«Bryllupsspesial»

Vårt nye ettermiddagsprogram Nyhetskompaniet lager en helt egen «bryllupsspesial» på fredag, med aktuelle gjester i studio og med løpende oppdateringer fra det som skjer i Geiranger.

TV 2 er med når brudeparet, medlemmer av kongefamilien og gjester fra inn- og utland ankommer turistbygda.

Lager maratonsending

Lørdag tester TV 2 noe helt nytt: Programlederne Ane Rostad Stokholm og Rune Kjos er, sammen med kongehusekspert Ole-Jørgen Schulsrud-Hansen, klare i et bryllupspyntet studio på Norsk Fjordsenter i Geiranger – for å følge bryllupsfeiringen minutt for minutt gjennom hele dagen direkte på TV 2 Play. Du kan altså når som helst skru på for å få alle detaljer om bryllupsfeiringen i bygda.

– Det er et helt unikt tilbud for alle brukerne våre på TV 2 Play. Når som helst på dagen er det bare å skru på og følge bryllupet direkte sammen med våre programledere og TV 2s egen kongehusekspert Ole-Jørgen Schulsrud-Hansen. Dette er helt unikt og noe vi aldri har testet før, så dette blir utrolig spennende og gøy, sier nyhetsredaktør i TV 2, Karianne Solbrække.

Sendingen starter lørdag kl 10.00, og gjengen i studio holder det gående gjennom hele dagen frem til ca. kl. 20.00. Det blir gjester i studio, direkterapporter fra bryllupsgjester på rød løper, møte med lokale innbyggere og flere ekspertstemmer.

Siril Vatne MelingPR- og kommunikasjonsansvarlig

Vokteren, Boksen, Kompani Lauritzen, Åsted Norge, Oslo fengsel, Norge bak fasaden, TV 2 Nyheter, Evig singel, Huskestue, Skal vi danse, Love Island.

Tel:+47 970 43 166siril.vatnemeling@tv2.no