Escape Travel

Escape Travel og Norsk Toppfotball med ny og langsiktig avtale

Escape Travel og Norsk Toppfotball har skrevet ny avtale for perioden 2024-2028.

Norsk Toppfotball benytter seg av fasilitetene på Marbella Football Center i Spania.

– Vi er veldig glade for å være på lag med Norsk Toppfotball også i de kommende årene, sier administrerende direktør i Escape Travel, Tor Johan Pedersen.

Norsk Toppfotball er interesseorganisasjonen som består av fotballklubbene som spiller i Eliteserien og OBOS-ligaen.

– Norsk Toppfotball og Escape Travel har utviklet et godt samarbeid for treningsleire for lag i Eliteserien og OBOS-ligaen, og vi skal fortsette å levere produkter i toppklasse også i årene som kommer, sier Magnus Karlsson, leder for Sportsavdelingen i Escape Travel.

– Gjennom vårt samarbeid med Football Impact på Marbella i Spania får Norsk Toppfotball også eksklusive rettigheter til bilder og film fra kamper som blir spilt i Marbella og Alicante-området. Dette vet vi at både klubbene og deres supportere setter stor pris på, sier Karlsson.

– Å forlenge avtalen med Escape Travel var en enkel beslutning for oss. De viktigste parametrene for en suksessfull treningsleir er en mest mulig enkel og komfortabel reise, gode hotellfasiliteter, treningsbaner av høy kvalitet og kvalifiserte motstandere i treningskampene. Escape leverer på alle områder. Vi ser frem til et fortsatt godt samarbeid i årene fremover, sier Erik Hoftun, sportssjef i Norsk Toppfotball.

Sport er et stort og viktig forretningsområde for Escape Travel, som er spesialister på treningsleire i ulike grener for elite og bredde.

– Lang erfaring og god lokalkunnskap gir våre kunder gode treningsopphold tilpasset laget og klubbens budsjett, sier Magnus Karlsson i Escape Travel.

Escape Travel Group har sitt hovedkontor i Oslo og eies av Per G. Braathens investeringsselskap Braganza, som også eier reisebyråkjeden Ticket, Escapeaway, Dyreparken i Kristiansand og flyselskapet BRA.

Bilder

Tor Johan Pedersen (t.v) og Magnus Karlsson i Escape Travel er svært fornøyde over å fortsette det gode samarbeidet med Norsk Toppfotball.
Erik Hoftun, sportssjef i Norsk Toppfotball

Escape Travel

Eventyret starter her!

Escape Travel er Norges fjerde største reisearrangør. Vi skreddersyr spesialreiser som elvecruise, cruise, temareiser, sportsreiser, singelreiser, aktive reiser, firmareiser - og drømmeferier til fjerne strøk for deg som vil ha en skreddersydd reise.

Vi er noe utenom det vanlige, for hos oss jobber mange av landets mest erfarne turskreddere og reiseledere. Vi er skikkelige og personlige reiseentusiaster som med spisskompetanse skaper eventyrlige reiser. Med stolthet konkurrerer vi på innhold og kvalitet, fremfor pris.

Escape Travel Group har sitt hovedkontor i Oslo. Forutenom Escape Travel, så er også Carpe Diem, Cruise.no, Solfaktor og Escapeaway en del av gruppen.

Escape Travel ledes av Tor Johan Pedersen og eies av Per G. Braathens investeringsselskap Braganza, som også eier reisebyråkjeden Ticket, Dyreparken i Kristiansand og flyselskapet BRA.

Følg pressemeldinger fra Escape Travel

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Escape Travel på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Escape Travel